Jump to content

FireFox versie 2 bèta 1!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de mensen die FireFox gebruiken, ik heb FireFox 2 bèta gevonden. Hij is volledig legaal en je kunt hem downloaden op Downloads.com. Toch moet ik even mijn plicht vervullen, hier is de directe download link. Na enkele seconden verschijnt het 'download venster' wel in beeld.

Ik probeer zoveel mogenlijk screens te maken van de nieuwe dingen. Zie jij ook wat nieuws, post het dan maar :) . Ik trap af, dit hebben ze welliswaar wel van Internet Explorer 7 (bèta) gestolen, maar ik vind het een goed ding, die kruisjes bij een tabblad om het tabblad af te sluiten.

klikqv9.png

Verder heb ik ook nog spellingscontrole ondekt. Als je woorden typet en die kloppen niet helemaal, dan zal FireFox een rood streepje onder de woorden geven, bij mij staat hij nog in het engels ingestelt, dus onder elk woord staat bijna een rood streepje. Dit probeer ik wel te fixen.

klikbd1.png

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Even link naar officieele download site: http://www.mozilla.org/projects/bonecho/all-beta.html

Let op: Dit is een beta versie van Firefox en kan dus fouten en bugs bevatten. De bedoeling is ook dat de beta versie alleen wordt gebruikt door ontwikkelaars die het daadwerkelijk willen testen. Deze browser versie is dus niet bedoelt voor normaal thuis of bedrijfs gebruik.

Geplaatst:
Deze browser versie is dus niet bedoelt voor normaal thuis of bedrijfs gebruik.

Tuurlijk wel. Of dat lijkt mij. Anders zetten ze hem toch ook niet online?

Geplaatst:

Bedankt voor het melden Ruurd, ik ga hem nu downloaden, hopenlijk veel verbeteringen. Die typcontrole lijkt me wel handig.

Geplaatst:

Deze browser versie is dus niet bedoelt voor normaal thuis of bedrijfs gebruik.

Tuurlijk wel. Of dat lijkt mij. Anders zetten ze hem toch ook niet online?

Ze zetten hem online voor iedereen die hem wil testen. Ga jij echter belangrijke bedrijfscorrespondentie via deze browser invoeren en crasht die opeens dan moet je daarvoor niet gaan aanklagen aangezien je had moeten weten dat je een beta gebruikt.

Ook ik test oa. Office 2007, maar als ik een belangrijke brief moet typen gebruik ik gewoon nog de oude Office.

Zie ook: http://developer.mozilla.org/devnews/index...stone-released/

Please note: We do not recommend that anyone other than developers and testers download the Firefox 2 Beta 1 milestone release. It is intended for testing purposes only.
Geplaatst:

Ik blijf nog even bij de Firefox die ik nu heb, ik wil namelijk wel een goed werkende Firefox hebben ipv eentje met veel fouten erin. Dus ik wacht ook op de volledige.

Geplaatst:

Let op: Als je de nieuwe installeert en je hebt veel add-ons. De meeste zullen niet meer werken! Voorderest is er weinig veranderd op het eerste gezicht. Maar als je nar details gaat kijken.

Geplaatst:

Ik ben nooit een fan geweest van Beta's. Beta's zoals IE7, Vista, Office, Messenger, en ook deze van de nieuwe Firefox zitten gewoon vol met bugs. Beta's worden vrijgegeven om mensen met verstand van zaken het programma te laten testen zodat de makers veel feedback krijgen om alle bugs en problemen te verhelpen. Dit om een zo'n stabiel mogelijk programma op de markt te brengen.

Ik heb een paar weken geleden de beta van IE7 geprobeerd, en kreeg vervolgens meteen problemen met het verwijderen ervan.. Pas bij een systeemherstel was het probleem opgelost.

Beta's zijn in die zin helemaal niet bedoeld voor een eindgebruiker zoals wij.. Het blijft natuurlijk aan jezelf om het programma te downloaden of niet, maar ik zal het nooit aanraden.

EDIT: @ Jarno, inderdaad. Bovendien kan je die add-ons ook voor de huidige versie instaleren. Bijvoorbeeld de add-ons Anty-phishing, en NO-Script. Daarmee maak je je huidige Firefox net zo veilig als die "nieuwe", waar die add-ons al standaard in zitten.

Geplaatst:
Ik blijf nog even bij de Firefox die ik nu heb, ik wil namelijk wel een goed werkende Firefox hebben ipv eentje met veel fouten erin. Dus ik wacht ook op de volledige.

Inderdaad, niks aan toe te voegen. Ik ben van Internet Explorer naar Firefox gegaan omdat ik een veilige browser wou, die bugvrij was. Die zekerheid kan Firefox 2 op dit moment nog niet bieden, dus ik blijf lekker bij Firefox 1.5, tot het moment dat de final release van Firefox 2 uit is. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Werken de oude skins nog? ^^ Ik neem aan van niet :ch:

EDIT: Zo te zien niet, maar wel veel andere plugins werken wel :Y

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...