SummerBase Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Madd Dogg - Passed! Ik heb de missie: 'Madd Dogg' voor je gehaalt. Als het goed is moet je een auto zoeken met een kartonnen dozen in de achterbak. Die moet je een endje verderop zien te stelen. Schiet gewoon de chaufeur neer en steel de wagen dan rijd je naar de Plek waar Mad Dog van het dak wilt pringen. Je rijd gewoon telkens met hem mee en als hij zoiets zegt van ik kom dan moet je hem heel goed gaan volgen. Hij kan een beetje wankelen, maar het is ook een gedeelte van geluk hebben, want de ené keer zal hij op één bepaalde plek springen en de andere keer weer op een ander plek. Dit schat je nooit in maar blijf hem zoiezo constant volgen, want hij loopt namelijk op die gevel. Als je dat gedaan hebt en hij ligt in je bak dan moet je hem naar het ziekenhuis brengen dit staat ook wel op de radar aan gegeven als het goed is. Zorg ervoor dat je nergens tegen aan botst, want anders kun je hem vermoorden, omdat hij namelijk in kritieke toestand verkeert. Je kan zijn toestand/leven zien in het daarvoor bestemde balkje dat je onder je levens- balk zult zien. Tip: Neem er de tijd voor als het niet lukt kun je het altijd nog een keer proberen, want blijf rustig zeggen ze altijd maar. Als er nog een missie niet lukt moet je het maar even zeggen. De savegame zi in de bijlage, en je had blijkbaar niet de goede savegame toegevoegt dus ik het Madd Dogg maar gedaan. Veel plezier ermee. Bewerkt: 20 juli 2006 door SummerBase
Swiggers Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 als ik op die link klik kan ik hem wel downlowden maar niet openen ik maak er wel een prntscreen van!
-Matthijs- Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) als ik op die link klik kan ik hem wel downlowden maar niet openen ik maak er wel een prntscreen van! Je moet hem ook niet openen. Het is zeg maar één bestand. Zodra je die savegame gedownload hebt plaats je hem in de map GTA San Andreas User Files. Die vind je in de map Mijn Documenten. Dat is een speciale map waar jou savegames worden opgeslagen. Ook kun je onder andere via daar je eigen user tracks in het spel zetten! Kijk hier heb ik een screen voor je van de User Files. Zie je al die B-bestanden? Dat zijn alle savegames. Je kan er in totaal 9 hebben geloof ik. Verder kun je via de map User Tracks je eigen muziek toevoegen, je hoeft slechts je muziek er heen te slepen. Bewerkt: 20 juli 2006 door -Matthijs-
Recommended Posts