YuckFou Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hoe kom je met een auto of motor . Op een flat of dak ?. In een filmpje van sa zag ik dat iemand dat deed. Hoe kom je erop ? . BVD. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Die gebruiken: Trainers en cheats.Voor een stunt movie zeker? Ofwel moet je zo een (naam vergeten) truck die auto's vervoerd nemen om te jumpen. met een Fiets doe je:Mega bunny hop cheat. Reageren
Baffie Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Je ga me toch niet vertellen dat je d.m.v. een grote bunnyhop boven op een flat kan komen? Er zijn ook genoeg gebouwen (vooral parkeergarages), waar gewoon een trap of omhoogrijbaan in zit, als je dan bovenop het dak komt, is dat weer moeilijker te zien wanneer het in een filmpje is. Als het echter grote gebouwen zijn waar geen trap bijzit, kan je er haast zeker van zijn dat de maker hem gewoon gespawned heeft met een trainer. Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Stunts doen, dat soort dingen. Dan kom je er vanzelf wel! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Je gaat me toch niet vertellen dat je d.m.v. een Mega bunnyhop boven op een flat kan komen? Als het kleine zijn wel ja BTW ;je kan toch ook bruggen gebruiken op op te stunen. Reageren
sarwish Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 met bunny jump xxl code ofzo kom je wel hoog Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 met bunny jump xxl code ofzo kom je wel hoog hey sarwish,,ice banana heeft dit toch al gezegt?? greetz,,MM Reageren
firef0x Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) bij de hoogste toren kan je wel met je motor op het dak door gewoon in het gele icoontje te rijden... (los santos) Bewerkt: 22 juli 2006 door firef0x Reageren
mattiejj Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik dacht in downtown los santos,in de buurt van zon hotdog kraampje Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Een goede player kan RIPAZHA gebruiken maar dan moet je wel weten wanneer je de code moet deactiveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.