Jump to content

RPG maker XP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste,

Sindsdien heb ik RPG Maker XP. Het is een fantastische programma om je games mee te maken. Ik heb alleen een paar vragen die iemand moet beantwoorden die goed is in RPG Maker XP.

- RPG betekent toch zoiets als 'online'? Is de game die ik dan maak online?

- Hoe zet ik mijn game op het internet zodat je het netals Runescape of Habbohotel gelijk speelt, en dat ik alle modificaties (zoals updates) meteen erop doe?

Als het niet kan: dan moet ik het online zetten zodat mensen het kunnen downloaden, maar hoe doe ik het als ik iets veranderd heb aan het spel? Moeten ze dan het spel opnieuw downloaden? Of zijn er andere manieren dat ik Updates kan gaan zetten?

- Hoe kan ik personages op het spel zetten. Bijv. je komt bij een man/vrouw terecht en ze gaat met je praten? En jij beantwoord de vragen die hij/zij stelt en vraagt haar ook.

De grote vraag!

Hoe kan je een soort systeempje maken zodat je jezelf kan registreren? En kunnen inloggen op de game. Want als je zonder login namen etc. doet, en dan op een hoge lvl dood gaat of moet stoppen moet je helemaal overnieuw beginnen. Weet iemand hoe het moet?

Dat waren al mijn vragen tot nu toe.

Hartelijk bedankt voor jullie hulp, want zonder GTAForum red ik het niet. :klap:_O_

M.v.g.

Gangsta.

:)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Heey Gangsta,

Iets zoals habbohotel of runescape richt je niet effe in 1 keertje op.

Habbohotel heeft in amsterdam een kantoor en daar werken ook ongeveer 10 mensen.

Runescape is ook een soort bedrijf.Ook omdat ze geld ontvangen via allerlei manieren.Neem bijvoorbeeld het memberschip.Als je zoiets wilt starten, kom je met dit programma alleen niet toe.

Als je een gewone soort rpg wil maken dan kun je dit wel met dit programma.

RPG staat trouwens voor Role Playing Game.RPG is dus bijvoorbeeld een spel dat je start.Stel dat je een GTA RPG wil maken, dan start je dus een rolgame.Elke persoon krijgt dan een rang toegewezen, en met dat programma kun je daar extra functies van maken.Bijvoorbeeld kun je met deze rpg dan zo instellen dat je zelfs missies in je rpg kan doen en dat ze zo geld kunnen verdienen.Ook kun je dan een bank op je rpg zetten zodat je intrest krijgt.Ook een chat zonder je te registreren opnieuw, kun je met dit programma aanmaken.Daarvoor raad ik je dus ook aan even de handleiding te lezen die bij je download zit normaal gezien.

Habbohotel is eigenlijk niet echt een RPG meer.Dat is een computerwereldje waar veel werkelijkheid inzit en forum/chat achtig is :)

Runescape daarintegen lijkt wat meer op een RPG.

Wat ik ook wel wil weten is wat je nu eigenlijk van plan bent om te maken.Indien je dan nog hulp hebt, kan ik je dan ook verder helpen

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Beste,

Bedankt voor je hulp.

Hoe kan je dan een bank op het spel zetten?

Ik ben bezig met een avontuur en actie spel: Adventure World. Je komt vele personages in het spel tegen, en jij moet ze gaan helpen (Dus missies eigenlijk).

Ik heb tot nu toe geen hulp nodig, maar als ik dat nodig heb zal ik het zeker aan je vragen.

_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...