Jump to content

Up,Up, and Away

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik ben bij de missie Up,Up, and Away en als ik bijna klaar ben en iedereen dood heb gemaakt stap ik in de heli en ontploft hij :S mijn vraag is hoe kan dat komen ? een bug ofzo ? of ben ik iemand vergeten die met een zwaar wapen schiet ?

Geplaatst:

Zou kunnen, je raakt hem misschien zelf ook wel als je midden in het gevecht zit. Als er dan nog net iemand met een M4 op jouw probeert te schieten, en hij raakt de helikopter, zou het kunnen zijn dat hij ontploft ja. Nog een tip ga met de Jetpack in een keer naar het platform. Schiet met een hand Uzi (Tec-9 of Micro Smg) De Guards die op het platform staan zullen dan een Raket werper dragen. Als die dood zijn, ren je naar beneden naar de staande minigun en schiet de guard die ervoor staat dood. Schiet de Hunters neer en ga in de heli. Misschien moet je hem nog een keer proberen. Als het een Bug is moet je hem misschien anders wel aanvragen in het Savegame aanvraag forum.

Geplaatst:

Je weet heel zeker dat je iedereen hebt uitgeschakeld? Je moet namelijk ook nog twee Hunter's neerschieten met een Minigun-kanon. Als je zeker weet dat je alles uitgeschakeld hebt, dan zou je in principe met een gerust hart de helikopter (Cargobob) in kunnen stappen.

Anders zat ik te denken dat je een bepaalde cheat hebt gebruikt, zodat je helikopter meteen ontploft.

Maar die is er niet, volgens mij, althans niet bij een voertuig waar je zélf in gaat zitten. Heb je toevallig geen mod(ificatie)'s gebruikt ofzo? Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat daardoor je helikopter explodeert, maar het lijkt me niet dat er zoiets bestaat.

Heb je al geprobeerd de missie opnieuw te spelen? Zoniet, doe hem dan gewoon opnieuw, en waarschijnlijk zal de helikopter gewoon normaal reageren.

Anders zit ik gewoon te denken aan een bug, of misschien heb je per ongeluk ergens tegenaan gevlogen, het kan zoveel zijn. Het klinkt gek, maar soms hoef je maar ergens met een klein tikje tegenaan te vliegen en je vliegvoertuig explodeert als een gek. Ik zou zeggen: Probeer de missie gewoon nog eens opnieuw, waarschijnlijk gaat alles dan gewoon weer goed. :)

Veel succes verder! :cya:;)

Geplaatst:

Had je dan geen mods/cheats gebruikt? Daar kunnen dit soort bugs door veroorzaakt worden.

Ook kan er iets verkeerd zijn met je settings. Verwijder het bestandje gta_set uit de map GTA San Andreas User Files. Deze map vind je in Mijn Documenten. Als je dit gedaan hebt, zijn al de instellingen weer standaard. De controls enz. moet je dan misschien wel zelf opnieuw instellen zoals je wilt.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...