Swiggers Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 wie weet waar ik een politie outfit kan vinden?? bij een mesiej ofsow die je 00% moet daten maar waar is dat meisje??... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) wie weet waar ik een politie outfit kan vinden??bij een mesiej ofsow die je 00% moet daten maar waar is dat meisje??... Die krijg je van je vriendin Barbara Schternvart, je moet natuurlijk wel een 100% relatie met haar hebben. Je vind haar op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Ik maak zo even een kaartje voor je en geef meer info. Moet eerst even weg. Kaartje: Het rode bolletje is waar zij oms is. Het gele bolletje is waar het dichtsbijzinde bloemetje zich bevind, die kan je gebruiken voor de date. Je moet dus ook minimaal 50% vet hebben, die kan je zien door op [TAB] te drukken. Je 'Fat' moet dan op de helft zijn. Ook het sexappeal kun je zo zien, dit kun je krijgen door bijvoorbeeld dure kleding te kopen, of een mooi auto te hebben. Bewerkt: 21 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 -Matthijs- is het waarschijnlijk vergten. Bij het groene helemaal bovenin kun je haar ontmoeten en daar woont ze ook meteen. Die andere vriendinnen kun je op die plaats ontmoeten. (Het is nog een oud kaartje) Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 dan kan je hem vinden in politie bureau Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 dan kan je hem vinden in politie bureau Dit is volgens mij vette onzin. Je kunt veel in een politiebureau halen (Armor, wapens), maar echt geen politie outfit. Om die in je garderobe te krijgen heb je maar één mogelijkheid, en dat is hierboven beschreven: 100% daten met Barbara. Wat jij zei klopt dus niets van Groetjes, Dutchy3010 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) dan kan je hem vinden in politie bureau Volgensmij verwar je hem met VC hier was dit na een bepaalde missie wel. Bewerkt: 26 juli 2006 door ASPHALT Reageren
gta fan man Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) dan kan je hem vinden in politie bureau Volgensmij verwar je hem met VC hier was dit na een bepaalde missie wel. ja dat is zo die zou je dan in de kleedkamers kunnen vinden van buiten kan je al iets gloeiens zien van het poitie pakje. ik kijk even naar welke missie je die kan krijgen momend graag..... edit:gevonden de missie heet copland naar die missie kan je dat pk dan pakken in het politie bureau Bewerkt: 27 juli 2006 door gta fan man Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Politie oudfit is net zo véééét Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.