Jump to content

VEROVEREN!

Recommended Posts

Geplaatst:

Joa ok Ik weet da ge kwaad gaat zijn omdat ik geen kaartje heb maar ik KAN dat oowk niet vinden e segh,, Ik em et spel op XBOX dus vn PC weet ik oowk ni veel --> srry Geen Kaart,,

Ik kan twee Kleine gebiedjes in Los Santos maar Niet Veroveren,, NERGENS lopen er Ballas of Aztecos rond.

Zelfs Als je een auto stopt en deze Ballas doodschiet wordt er geen Gangwar gestart, ook Komen er soms ZELF Ballas op me Schieten, Vermoord ik ze dan allemaal = GEEN GANGWAR

Ik vind het wel heel spijtig want da zijn de enigste die ik nog moet hebben, Tis zow LElijk ALLES Groen me 1 paars en Geel plekje in :cya::t

Geplaatst:

probeer door te gaan, het lukt vanzelf... het duurt altijd even ja omdat er ook steeds minder andere gang members zijn. je ziet ze vanzelf, ik heb wel eens 1 uur rondgehangen op 1 plek om een gangwar te kunnen strarten GEEF DUS NIET OP!!

Geplaatst:

Je moet ook zien dat je in het paarse of gele vak staat wanneer je die gangmembers(3) doodschiet.

Zo lukt het bij mij het beste. >>>

Ik wandel altijd in dat gebied en draai me af en toe om, meestal verschijnen er mannekes als ik dat doe.

Geplaatst:

In het menu van GTA San Andreas kan je een kaart vinden (MAP)

Ook in de WikiGTA staan diverse kaarten.

Aan de hand van missies en tussenstukjes wordt uitgelegd hoe het spel moet worden gespeeld.

Tevens zit er een mooie boekje bij GTA met uitleg.

Geplaatst:

Joriz..... Dat wist ik wel HOE ik het moest doen,, Anders kon ik de rest toch niet Veroverd hebben?

Ten 2de kan ik het niet vn men Spel naar hier halen omdat ik het op XBOX heb :t

MAAR toch ook Allemaal Bedankt!

Geplaatst:

Ik heb nog een gouden tip voor je.

Schiet gewoon mensen neer in dat gebied waar je staat.

Dan komen de Ballas vanzelf het gebied wel checken.

Dan staan er meestal wel een groepje van 3.

Schiet die neer.

En je hebt een gangwar.

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb ff een vraag heeft er hier iemand een savegame waarin je net begint met de gangwars want ik heb het aleen keer eerder gedaan en vondt het wel vet maar nu wil ik het nog eens doen maar heb er geen savegame

van.

Dus als iemand die wel heeft wil die hem dan even posten of een link plaatsen naar een topicwaar dit ook staat

grts en alvast bedankt, Reasen (paul)

Geplaatst: (bewerkt)

Home Coming - Found!

Ik heb de missie: 'Home Coming' voor je opgezocht op het internet. Deze missie is al behaald dus je kan zo aan de slag vanaf de missie Home Coming. In deze missie moet je Sweet ophalen bij de gegangenis/rechter. Als je dat hebt gedaan ga je terug naar The Hood de plek waar je moeder is vermoord. En waar het Johnson- huis staat uiteraard, de hele stad is weer helemaal in de war en je moet weer opnieuw beginnen met het behalen van de Gang- gebieden.

Soms kan het lastig zijn om de Gang- gebieden te behalen, maar er zijn wel enige gedeeltes waarbij ik je kan helpen, natuurlijk kan je het beste alles zelf halen en snap je wel hoe het moet zie dit stuk tekst dan gewoon overbodig, maar voor eht geval dat zal ik het toch even uitleggen. Je moet de Gebieden veroveren rondom Los Santos die zijn Gang- gebieden waarbij je een Gang-ware (Oorlog) moet starten met de gang die daar actief is. Je doet dat heel simpel door gewoon 3 Gang-members te vermoorden, van de desbetreffende Gang- personen. Verder is het gewoon een kwestie van schieten en goed geconcetreerd bezig zijn, probeer ook zoveel mogelijk armor en Health's te pakken onder het behalen van de gangwar's.

---

Deze savegame staat op slotje vijf dit kun je makelijk doen door het Cijfer de veranderen van 1 t/m 8 in de naam van de savegame uiteraard. Dan komt er ook nog eens bij dat de savegame in deze map moet staan: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Als je dat hebt gedaan kun je het spel gewoon laden vanaf slotje 5 en dan kan je beginnen aan het veroveren van de Gang- gebieden. Ik wens je in iedergeval veel succes en mogen we hopen dat het je lukt. De Savegame zit in de bijlage, voor als je dat mischien even vergeten was. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

hartstikke bedankt SummerBase ik had al de hele avond lopen zoek naar deze savegame en kon hem nergens vinden.

thnx, Reasen (paul)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...