Falkner Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 hey kan iemand mij de standaard gta3.img sturen want doordat ik een skin voor een bravura ofzo had loopt steeds mn gta vast... Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Deze vraag is al erg vaak gesteld, gebruik voortaan de zoekfunctie. Als je gta3.img wilt hebben instaleer je je San Andreas opnieuw, niemand gaat dit je namelijk toesturen want het is 896 MB groot, dit duurt dus erg lang om te versturen of te uploaden. Instaleer je game dus gewoon overnieuw, en je hebt het weer. De savegame's worden gewoon bewaard Even een tip als je weer gaat modden back je hele San Andreas map dan even op, dit doe je door de map GTA San Andreas te kopiëren en dan ergens anders te plakken, je noemt hem dan bijvoorbeeld GTA San Andreas2, dan kan je in de ene modden en de ander heb je orgineel, hierdoor hoeft niemand je dingen toe te sturen, en hoef je ook niet steeds opnieuw te instaleren. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Ik denk niet dat dat mogelijk is. Het bestand is minstens 700 MB. Dat kun je bijna nergens uploaden, en downloaden zal ook lang duren. Het beste kun je gewoon een backup terugzetten, of je SA weer opnieuw installeren. Dan werkt het zeker goed. Edit: Typhoon was me net voor. Bewerkt: 20 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
Falkner Geplaatst: 20 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Deze vraag is al erg vaak gesteld, gebruik voortaan de zoekfunctie.Als je gta3.img wilt hebben instaleer je je San Andreas opnieuw, niemand gaat dit je namelijk toesturen want het is 896 MB groot, dit duurt dus erg lang om te versturen of te uploaden. Instaleer je game dus gewoon overnieuw, en je hebt het weer. De savegame's worden gewoon bewaard Even een tip als je weer gaat modden back je hele San Andreas map dan even op, dit doe je door de map GTA San Andreas te kopiëren en dan ergens anders te plakken, je noemt hem dan bijvoorbeeld GTA San Andreas2, dan kan je in de ene modden en de ander heb je orgineel, hierdoor hoeft niemand je dingen toe te sturen, en hoef je ook niet steeds opnieuw te instaleren. ok dan volg ik jou raad op ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.