Jump to content

Heet mes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoow ik haat dat hé! Op GTAgames.nl Vind JE zogezegd de vindplaatsen vn Auto's maar als je klikt om de kaar te zien STaat de Vindplaats helemaal niet aangeduid!!?? :?:-(

Dan moeten jullie me maar helpen... Waar staat de HotKnifé? :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Op deze pagina staat aangeduidt waar de Hot Knife zich bevindt, hij staat voor de Rijschool mits je op alle onderdelen goud hebt gehaald, dit is dus erg lastig, hij zal nergens anders spawnen als je niet goed hebt op alle onderdelen van de Rij School.

Als je hem op de pc hebt zou je hem eventueel met een goede carspawner of trainer kunnen spawnen, gebruik hiervoor de Zoekfunctie, dan vind je genoeg.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Sorry hoor maar dat is dat kaartje van GTAgames.nl en daar staat niets op aangegeven bij mij :s

Geplaatst:

Ik zweer het Maat; Bij mij stond da er NIET ,, maar op alle kaarten op GTAgames en WIKIGTA staan er bij mij NOOIt bollekes op behalve een paar, wrschijnlijk iets verkeerd me mijn PC fzow

Geplaatst:

Als je zo op zoek bent naar de Hotknife, je kunt hem ook krijgen door Vigilante te gaan doen, soms rijden de verdachten dan in de Hotknife, kleine kans, maar hij is er wel soms.

Geplaatst:

En dan wil ik toch ook nog wat toevoegen... :puh:

Je zou ook de 'Funhouse Cheat' in kunnen voeren, dan krijgt San Andreas een feestuiterlijk. Overal rijden Mr.Whoopee's, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding, én er rijden ook Hotknife's rond!

Hier zijn de Cheats:

CRAZYTOWN
Triangle, Triangle, L1, Square, Square, Circle, Square, Down, Circle
Y, Y, Left Trigger, X, X, B, X, Down, B

Veel succes verder! :cya:;)

Geplaatst:

De HotKnife krijg je bij de Driving School zodra je op alles GOUD hebt. Daarom kun je hem niet zomaar vinden. Wel kun je cheats gebruiken om hem te krijgen.

Veel Geluk!

TcT MafIosO

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, maar hij is wel goed voor hobbelige terreinen. De wielen hebben vering.

>>> Door Dizzee: Als je post, post dan nuttig...<<<

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Nee, als je de fun cheat gebruikt hebt, moet je 'm gewoon nog een keer gebruiken. Dan staat er als het goed is: 'Cheat Deactivated'. En dan zijn alle clowns enzo weer weg. :)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:
De hotknife komt op de parkeergarage van de rijschool te staan als je iets van de rijschool hebt gehaald

Dit is al eerder uitgelegd :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...