mveggelers Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Waar vind je een rampage in los santos? :blink: Reageren
CJ-SA Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Volgens mij zijn die er niet <_< Ben er nog geeneen tegen gekomen :angry: Reageren
thugkai Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 die zijn er niet nee , inplaats van dat moet je 100 tags doen van graffitie , en als je zwemt in water , dan vind je wel eens onder het water , soort oesters , en daar moet je 50 van krijgen! Reageren
Sasuke Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Eh... Dat zijn packets hij bedoelt rampages dat je b.v in een bepaalde tijd gangs moet doden.. Mischien later in het spel.. Reageren
Chi Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Rampages zijn heel makkelijk te vinden in het spel. Kijk op plekken zoals kleine steegjes of daken van hoge gebouwen. Ik zal je helpen met de eerste. Kijk in Downtown en zoek naar een fontein. Bovendien kunnen rampages met z'n tweeën! Reageren
mveggelers Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Rampages zijn heel makkelijk te vinden in het spel. Kijk op plekken zoals kleine steegjes of daken van hoge gebouwen.Ik zal je helpen met de eerste. Kijk in Downtown en zoek naar een fontein. Bovendien kunnen rampages met z'n tweeën! Daarom vraag ik het ook :rolleyes: Reageren
love the gang Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) hee je kan wel al rampages doen in los santos met 2 bij preshing square Bewerkt: 14 augustus 2005 door love the gang Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Kijk eerst eens naar de datum van het topic voor je iets post. De topicstarter zal het antwoord wel al lang gevonden hebben, in het vervolg opletten waar je post. Reageren
sikisiki Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 rampages wat zijn dat Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Soort extra's... bijvoorbeeld dat je in 3 minuten zoveel bepaalde auto's moet neerknallen en dat soort dingen, of dan moet je zoveel mogelijk gangs killen...Ga zo maar door. Koos. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 In GTA2 Heetten ze: Kill Frenzies ofsow..... Daar kun je ze mee vergelijken Reageren
SWYV Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 misschien zijn er 100% vernieuwde rampages => gang wars he Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 misschien zijn er 100% vernieuwde rampages => gang wars he Tjah zo zou je het ook kunnen zien.. alleen zijn de 2 toch nogal verschillend van elkaar... De rampages kun je doen als je er zin in hebt.. en als je wilt... De gang Wars zijn soms verplicht.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.