Nickonly Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hallo, heb weer eens textures nodig. Namelijk die van een tank. Dan bedoel ik de rupsband, wielen en de camoflage enzo. Het zou erg fijn als iemand die weet te vinden voor mij want ik heb ze hard nodig . Hier is een plaatje voor waar het op moet zo dat je een beetje weet wat ik nodig heb: En nee, hij komt niet in GTA (maar iemand mag dat best voor me doen uiteindelijk). Alvast bedankt, Nickonly. Reageren
nick11123 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Ik heb nog wat texture,s gevonden van google het is niet echt wat want het was heelmoeilijk om te vinden nou ja het is iniedergeval beter dan niks hier nog wat metalen voor wat andere dingetjes maar de rupsbanden kon ik niet vinden die moet je mischien wel zelf proberen te maken met wat effecten of wat dan ook. Succes ermee Bewerkt: 21 juli 2006 door nick11123 Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Misschien heb je hier wat aan http://img135.imageshack.us/img135/9442/tanktexturesfu4.png Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Gebruik anders Google, je grootste vriend! Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ja, dat heb ik ook al geprobeerd, google, maar ìk kon niks vinden. En de van ArticLight had ik ook al gevonden, maar ik kan die niet goed gebruiken. Maar ik denk dat ik die van m'n naamgenoot wel kan gebruiken. Maar ik heb nogsteeds wat nodig voor de rupsbanden. Dus als iemand nog wat heeft... Maar bedankt. Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Klik hier! Klik hier! Klik hier! Misschien vind je daar wat je zoekt @ nick11123 en wazuup: sorry, was niet op aan t letten Nu doen ze t wel Bewerkt: 21 juli 2006 door ArticLight Reageren
nick11123 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Artic light die ligt het nu aan mij of werken je linkjes niet hier heb ik nog een bandtexture ik moest hem wel uitknippen uit een foto ik heb hem in het oranje dat is de orginele. maar ik heb hem ook in het zwart gemaakt met Paintshop Pro succes ermee Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Artic light die ligt het nu aan mij of werken je linkjes niet Het light niet aan jou, kijk maar eens naar de url, daarin staat dubbel http:// Deze werken wel: - Textures 1 - Textures 2 - Textures 3 Mvg, Wazuup Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Kijk dat is beter (had net als rupsband een metalen deur ), die ga ik gebruiken, ik zal snel resultaat laten zien! Bedankt! Nickonly. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.