-EMT- Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Eerste: PSD tutorial. Als je niet weet hoe je het moet gebruiken vraag je het maar. Link: http://rapidshare.de/files/20862422/gorillaz_tut.psd.html http://www.megaupload.com/?d=CBVONOZY Liefst de bovenste link, maar als die het niet doet doe je maar de onderste. Outcome: Ik vind hem zelf niks meer, maar heb em al een tijd geleden gemaakt Tweede: ARCTIC MONKEYS TUT!! VERY DETAILED!! Outcome: You will learn: -C4d placing -Colouring -And much more! Testi's: Teste:Awesome tut here, well worth the creds. I have learnt new techniques and......well.......just buy it Outcome .Element: Wow great tut man, I'm better with manips then sigs, but my outcome is one of my better sigs, great job I definitely learned some stuff Outcome sneadyboy TUT: PSD: http://rapidshare.de/files/25445957/am.psd.html Good luck and please post your outcome Sorry dat hij Engels is, maar ik ben actief op een engelse graphics site.. Ik heb nog een tutorial van 500pixels X 20000 pixels.. Misschien dat ik die hier nog post ^^ Reageren
Ferre Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Kun je die eerste tutorial als .JPG of .PNG o.i.d. opslaan? Want ik had die tut gedownload en ik kreeg iets vaags (zie bijlage/toegevoegde plaatjes). Btw, ik had beide download links geprobeerd. De 2e tut vind ik minder mooi; de uitkomst vind ik niet mooi. Edit: @ Froop (en -EMT-),, jeetje . Of ik vind het gewoon niks of ik ben gewoon te lui. Misschien allebei wel Bewerkt: 21 juli 2006 door Ferre Reageren
Froop Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Zo Element, wat brengt jou hier vanaf GR? Het zijn goede tutorials, alleen de artic monkeys result is wat donker. Je moet btw [PS] voor de titel zetten, zodat mensen kunnen zien waar de tutorial voor is. @Ferre: Gewoon de oogjes wegklikken voor die gele layers, dat is zeg maar wat je moet doen. Bewerkt: 21 juli 2006 door Froop Reageren
-EMT- Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik ben actief op het forum van playstation.nl en daar noemde iemand deze site. Wat Froop al zegt, je moet die oogjes wegklikken. Je moet vanaf de onderste layer beginnen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Mooie tuts man,de eerste outcome ownt. De 2e vind ik eigenlijk meevallen,net iets te druk naar mijn smaak. Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Vind ze niet zo geweldig , alleen die van gorrilaz ziet er leuk uit maar de tweede bevalt me niet. En pwnage zijn ze ook weer niet. Bewerkt: 21 juli 2006 door Synchro Reageren
-EMT- Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Die 2e is jullie stijl misschien niet, maar daarvan kan je niet zeggen dat het geen goede tut is. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Die 2e is jullie stijl misschien niet, maar daarvan kan je niet zeggen dat het geen goede tut is. Of wel ligt het aan de kwaliteit van de tut en sig Reageren
Synchro Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Omdat de kwaliteit van de tut wat bagger is , vind ik hem slecht. Ik lees meestal veel " good-looking " tuts Reageren
Nielok Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik heb de tweede tut gevolgt en ben wel redelijk tevreden met mijn outcome. de blending options klopten wel niet echt bij mij ( komt een beetje door donkere render denk ik). de outcome die je hebt zegt ook veel over de tut zelf, als de tut moeilijk is zal je hier en daar wat mindere delen zien bij een makkelijke het omgekeerde. Dat geld ook voor minder goed uitgelegde delen, enz... dit is de outcome: Reageren
Xarpius Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben actief op het forum van playstation.nl en daar noemde iemand deze site.Wat Froop al zegt, je moet die oogjes wegklikken. Je moet vanaf de onderste layer beginnen Dat deed ik Yo Element En. hoe werkt dat PSD? Ik heb hem gedownload alleen wat dan? Er staat iets van uploaden op Rapidshare maar dat is als ik zelf een PSD wil sharen toch? Bewerkt: 10 augustus 2006 door Xarpius Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Een psd kan je alleen openen met Photoshop, zodat je de signature layer voor layer kan bekijken.. Reageren
Xarpius Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Weet je ook hoe ik een PSD moet openen? Ik kan hem nergens vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Weet je ook hoe ik een PSD moet openen? Ik kan hem nergens vinden Een .PSD moet je appart opslaan. Als je klaar bent en je hebt een sig gemaakt sla je hem op als .PNG of als .JPG. Daarnaast moet je hem ook altijd als .PSD opslaan, want met die .PSD kun je nog altijd dingen bewerken. Jij hebt hem waarschijnlijk niet opgeslagen als .PSD dus kun je die niet openen, en kun je je sig ook niet meer bewerken. Altijd eerst opslaan als .PSD! Bewerkt: 10 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.