Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand de bestanden wake_old en water_old van gta vice city ff kopieren zodat ik ze ook in gta3 kan hebben, bedankt.

Geplaatst:

Dit is helaas niet mogelijk. GTA III heeft 8 bit textures en VC 24 Bits. Als je het importeert gaat alles in GTA III een andere textuur hebben. Ook is er hier een topic voor bestanden aan te vragen. Gebruikt de zoekfunctie! Het is niet de eerste keer vandaag dat je een fout maakt!

Geplaatst: (bewerkt)
Dit is helaas niet mogelijk. GTA III heeft 8 bit textures en VC 24 Bits. Als je het importeert gaat alles in GTA III een andere textuur hebben. Ook is er hier een topic voor bestanden aan te vragen. Gebruikt de zoekfunctie! Het is niet de eerste keer vandaag dat je een fout maakt!
wat ben je toch weer aardig :t

en daarbij: jij hebt niks te zeggen over mijn fouten, en ik ben hier gwoon nog niet zolang, vergeef me, jezus zeg.

whahahaha ik lag je uit: ik heb zojuist wel vice city water gevonden voor gta3 dus tis wel mogelijk.

en het werkt ook nog...

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

en daarbij: jij hebt niks te zeggen over mijn fouten, en ik ben hier gwoon nog niet zolang, vergeef me, jezus zeg.

Pardon? Je hebt het wel tegen een moderator hoor! Zij accepteren dit gedrag zéker niet, kijk maar uit!!

Geplaatst:

Matiscus heeft je al uitgelegd hoe een en ander hier op het forum werkt en juist omdat je hier nog niet zo lang bent zou het je sieren als je je gewoon eens gaat verdiepen in de forumopbouw, de plaats waar je een en ander kunt vinden etc. En de crew heeft dus wel degelijk iets te zeggen over je gemaakte fouten; de regels zijn er niet voor niets. De volgende keer wil ik dergelijk teksten ook niet meer zien......

En mensen uitlaggen (is met ch trouwens) doe je maar ergens anders :duh:

Geplaatst:

Matiscus heeft overigens wel gelijk. De maker van die mod van GTA: VC -> GTA 3 water heeft waarschijnlijk de textures van VC geconvert naar 8-bit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...