Whoop Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hey forumnisten Ik heb de Playstation 2 versie en ik kan dus niet modden maar ik zou dat wel eens graag zien. Er stond ook ergens dat je zelf een eiland kunt maken ? wat kan er nog zoal ? (je moet me geen links geven want daar ben ik niets mee kwil gewoon is zien er allemaal mogelijk is) Tis te hopen dat bij de PS3 daar een mouw aan gepast wordt. I ware my sunglasses at night.... Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Er kan getextuurd worden: de Textures (kleuren/plaatjes) van gebouwen aanpassen. Models in SA zetten, bijvoorbeeld een gebouw, of zoals jij zei, een eiland. Wagens maken (vereist veel werk) Er kunnen complete steden gemaakt worden. Dff's (voorwerp, bijvoorbeeld een gebouw) veranderen, geen textures maar de vorm. En nog veel meer! Ik heb nog wel een screen, kijk maar: Een zelfgemaakte Shell-Garage Een mod met doorzichtige ramen van CJ's garage, had een mod nodig om de binnenkant zichtbaar te maken Bewerkt: 21 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.