RedNeck Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) help ik wil graag alle levels 100% uitspelen maar het lukt niet met displace want elke keer kan ik 1 objective niet halen de objective is : ontdek de ware indentiteit van milan nedish maar hoe krijg je die info EDIT: srry want de titel klopt niet ik ben denk te veel aan de nieuwe splinter cell de titel moet zijn splinter cell choas theory Bewerkt: 21 juli 2006 door The Spanierd Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Splinter cell is altijd zo een spionage game heh? probeer een terroristen te ondervragen ofzoiets Reageren
RedNeck Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 jah al geprobeert weet iemand misschien een site waar je bv een walktrouth hebt voor splinter cell choas theory Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 één Meer vond ik niet hopelijk heb je er iets aan Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 klik klik kijk maar op google. genoeg te vinden. Reageren
Fuffie Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Hier een code Unlock Alle Levels Hou de L1 + L2 + R1 + R2 In. Square, Square, Square, Square, Square, Circle, Circle, Circle, Circle, Circle. Typ hem wel in bij het solo menu. Ik heb zelf een walktrouth van splintercell maar hij is nog niet klaar aleen datzo www.buzet.nl/wikicell Bewerkt: 12 januari 2007 door fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.