99vinnie99 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Heey, ik zie weleens ergens MTA staan , maar wat houd dat nou in en wat is het? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Heey, ik zie weleens ergens MTA staan , maar wat houd dat nou in en wat is het? MTA staat voor Multi Theft Auto. Dan kan je op internet racen. Andere mulitplayers van GTA SA zijn GTA SA-MP en GTA Rumble. Kijk hier voor het subforum van MTA. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Velaro Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Je bedoelt waarschijnlijk 'Multi Theft Auto' dat staat voor 'MTA'. Dit is een multiplayer-mode gemaakt door ervaren mensen. Wel is dit niet door de officiele makers gemaakt, want standaard zit er multiplayer-mode bij San Andreas/Vice City/GTA 3. Echter is de San Andreas-versie van MTA nog niet zo ver, en hebben ze alleen nog maar een race-versie, maar daarom niet minderleuk, en ik spreek uit ervaring. Moest je van plan zijn dit ook te downloaden (Only PC), >ziehier< de officiele site, die vol staat met info en screens. Ook heb je 'SA-MP', dat een deatmatch-mode is, hetzelfde waarme het MTATeam mee bezig is. Dit staat voor 'San Andreas Multiplayer'. De officiele site vind je >Hier<. Veel plezier (?). Ps: Je had dit beter in het >Multiplayer-mods Forum< geplaatst. Velaro. Bewerkt: 21 juli 2006 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.