P-Jamma Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hey Mensen! Hier m'n gisteravond gemaakte C4D Sig, het is m'n eerste, dus er zullen vast nog wel verbeterpunten aan zitten, toch vind ik 't eindresultaat wel goed gelukt, en ben er best tevreden mee.. Het Lettertype is Standaard, alleen past het wel bij "Hitman", dat hetzelfde lettertype gebruikt... Comments & Rates? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Comment: De kleuren zijn echt mooi ,zeker passend bij Hitman.Dat lettertype is ook heel mooi,Mooi maar simpel . Lijkt wel een beetje op de transporter .Heb je zijn das uitgelengd want die lijkt wel lang. Rate: 8/10 Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Mooi gemaakt! Ik vind het wel een 9 waard! Reageren
Synchro Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Mmmh , over je c4d heb ik niks op te merken , maar probeer nieuwe dingen ermee. Het eerste wat me opmerkt is dat de render niet is ingeblend , als je het doet ziet het er veel mooier eruit. De text , de helft van de text is bijna niet te lezen. Als je het leesbaar wilt voor andere mensen kun je beter een andere font nemen en mss een andere kleur maar dat is niet noodzakelijk. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik houd wel van rustige signatures. De combinatie van je effecten ziet er goed uit. Zoals Synchro al zie kon je hem beter even inblenden. De tfont is wel oke, maar door een Gradient Overlay(?) is hij wat minder leesbaar en dat vind ik wat minder. Ik vind hem er nu al goed uit zien ookal zijn er nog wel wat verbeterpunten. Nu krijg je een 8/10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Bedankt voor de uitgebreide rates iedereen ... Hier is m'n zojuist gemaakte 2e Sig: Ik heb rekening gehouden met de Opmerkingen, zoals (geprobeerd) m'n Render in te Blenden, en de Tekst is nog steeds niet erg opvallend, maar wel beter te lezen. Aangezien 't pas m'n 2e C4D Sig is, zullen er nog steeds heel wat verbeterpunten aan zitten, maar toch laat ik 'm even zien: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.