kristof01 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 steeds als ik een spelletje afsluit (-> esc -> quit game) dan krijg ik een zwart scherm en moet ik mijn PC opnieuw opstarten. weet iemand wat ik hier kan tegen doen? BVD kristof01 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dat is een foutmelding die je niet kan zien, waarschijnlijk. Gewoon op enter drukken, dan gaat de foutmelding weg, en je hoeft je computer niet opnieuw op te starten. Reageren
ikt Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 steeds als ik een spelletje afsluit (-> esc -> quit game)dan krijg ik een zwart scherm en moet ik mijn PC opnieuw opstarten. weet iemand wat ik hier kan tegen doen? BVD kristof01 Je kan ook in het chatvenster /quit doen. Reageren
Azer Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Je kan ook in het chatvenster /quit doen.dat verhelpt het probleem niet, is gewoon een standaard error die je krijgt nadat je GTA:SA afgesloten is. Maar zoals Flying Dutchman al zei gewoon 1x op enter drukken en de foutmelding zal verdwijnen. Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Je kan ook in het chatvenster /quit doen.dat verhelpt het probleem niet, is gewoon een standaard error die je krijgt nadat je GTA:SA afgesloten is. Maar zoals Flying Dutchman al zei gewoon 1x op enter drukken en de foutmelding zal verdwijnen. er komt geen foutmelding alleen een zwart scherm. Reageren
ikt Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 mischien is hij ontzochtbaar. Druk dan toch gewoon op enter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.