cactusdildo Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Toen ik eens ging stelen in S.F. kwam ik in een huis waar ik een ongekend vermogen uithaalde,,, de voorwerpeh die je dus moest jatteh, respawnde dus elke keer toen ik ze in het busje laadde dus uit 1 huis had ik 18 voorwerpen!!!iets van 6000 dollar +3000!!! is dat normaal? Of is dat gewoon een mankement van de xbox? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Of het normaal is weet ik niet. Wat ik wél weet (op de PC) is dat ik altijd huis nummer 1 doe (meestal 3 artikelen) en vervolgens het huis ernaast (nummer 2 dus). Zodra ik huis nummer 2 leeg heb ga ik weer naar huis nummer 1 alwaar inmiddels alle spullen weer opnieuw aanwezig zijn. Dus met 2 huizen en 2 avondjes werk heb je de missie compleet gehaald Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) ik denk zelf dat dat normaal is, ik steel niet zo vaak.. maar je kan wel veel voorwerpen pakken. ik denk dus dat dit normaal is. maar was het echt maar 1 huis? want je kan nooit zoveel voorwerpen uit 1 huis pakken Bewerkt: 21 juli 2006 door plippop Reageren
cactusdildo Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 jawel hoor, het was telkens dezelfde tv bij de woonkamer, die steeds opnieuw verscheen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.