Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hallo, Ik zoek bestanden van hekken die open gaan voor bepaalde wagens. Ik wil namelijk het hek waar Catalina's villa is niet open laten gaan voor de colombian's, maar voor de Yakuza Stingers! Wie weet waar ik die bestanden kan vinden?? TcT MaFioSo Reageren
Jarno Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik heb GTA3 nooit gemod of überhaupt in de map gekeken maar ik weet bijna zeker dat dit gescript is in de SCM. Je kan het SCM bestand van GTA3 openen met GTA3-MB (Door: Barton Waterduck) of met de Sanny Builder (Door: Seemann). Succes . Reageren
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ow... dan doe ik het niet! Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik voer dan nog maar eens men laatste taak als moderator uit. Topic moven naar scm hulp. Het is inderdaad gescript in de main.scm. Ik heb ooit geweten hoe ik dit moest aanpassen. Maar ik ben dat helaas al terug vergeten. Dus helpen kan ik jou niet. Ik stop niet als moderator hoor. Ik ga gewoon een week op reis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.