Jump to content

Sophia Bush tag

Recommended Posts

Geplaatst:

Lelijk, de achtergrond is zowizo al lelijk, en dat effect is zo stom&lelijk. :N

En die bol rechtsvanonder past er ook niet bij, +punten zijn de tekst en de render.

Alweer een 4/10, vroeger maakte je mooiere signatures hoor, GL.

Geplaatst:
Lelijk, de achtergrond is zowizo al lelijk, en dat effect is zo stom&lelijk. :N

En die bol rechtsvanonder past er ook niet bij, +punten zijn de tekst en de render.

Alweer een 4/10, vroeger maakte je mooiere signatures hoor, GL.

Lelijk dit , lelijk dat. En je 4tjes zie ook overal ehh? Nu , als ej zo gaat raten is het totaal fout. Je zegt alleen wat niet goed is. Als je het lelijk vind , geef dan tips zodat je het mooi vind !..
Geplaatst:

De tekst ziet er wel goed uit. Alleen bij die pixelfont had je heb beter op 'None' kunnen zetten, dan is hij niet zo 'vaag'. Ik vind het wel wat hebben, alleen die Filters (vooral de rechterkant) vind ik teveel van het goede.

Deze keer pakte hij niet zo goed uit, kan gebeuren.

Geplaatst:

Ga eerst maar eens leren wat links en rechts is.

ontopic:

Ik vind de sig wel mooi, maar het enige wat me tegenvalt is de kleur van de gehele sig.

Meer een iets felere kleur zoals orange of blauw. De tekst en de border passen er ook goed bij.

Ik geef je een 7/10. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind de sig wel mooi, maar het enige wat me tegenvalt is de kleur van de gehele sig.

Ben ik geheel met je eens. Het rimpeleffect dat je hebt toegevoegd valt een beetje tegen.

Wat ik zou doen is de render op de voorgrond plaatsen, zodat er niets op word geplakt.

Maak je render ook wat donkerder, zodat hij wat bij de achtergrond past.

Mijn rate: 7.0

Bewerkt: door Merticus XVII

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...