Jump to content

Waar vind ik de radio muziek

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan ik de muziek vinden die op de radio te beluisteren is, ik ben er inmiddels achter dat je een eigen radio station kunt aanmaken via user tracks, maar hoe vind ik de nummers die gedraait worden.

Ik weet wel dat het achter in mijn boekje van SA staat maar ik wil de nummers van mp3 of wma ZELF KUNNEN DRAAIEN

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal je waarschijnlijk niet vinden, maar je kan een cd kopen in de winkel met alle nummers van de radio er op.

En die bestanden van het geluid zullen vast ook niet in mp3 of in wma formaat zijn, dus dan kan je ze toch niet afspelen...

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Op deze pagina staan alle radiostations + de nummers die er gedraait worden (dit staat ook in het boekje) als je die muziek buiten SA wilt horen moet je de GTA San Andreas Official Soundtrack box kopen, deze bevat 8 cd's, hier staan alle radiozenders behalve WCTR op. Je kan hem nog kopen in enkele winkels, op Internet kan je hem in iedergeval nog wel krijgen.

Je moet wel op letten dat er 2 Orginal Soundtracks zijn, de ene die ik net genoemd heb heeft 8 cd's, en de 2e heeft 2 cd's, tevens bevat die nog een DVD. Op de 2 cd uitgave staan de beste tracks van San Andreas, op de DVD staat een film van ongeveer 21 minuten met daarin allemaal informatie wat er eerst met CJ is gebeurt, hoe zijn moeder is dood gegaan en nog meer spul. [The Introduction is het kijken waard]

Joriz heeft nog een leuk stukje over de 2 cd OST geschreven: [Klik, als je nog informatie over The Introduction wilt hebben moet je hier kijken. Als je deze wilt bestellen moet je hier zijn.

The Introduction kan je ook al gratis en legaal op Google-video kijken, als je hem wilt zien moet je hier zijn, de kwaliteit is niet perfect maar het is wel intressant.

Geplaatst:

Bedankt!! :*D

Weet je zeker dat die muziekbestanden niet te vinden zijn, het lijkt me sterk, hij kan natuurlijk ook doorgelint zijn naar een website waar ze de muziek op gezet hebben.

Ik vind K-JAH WEST zo gaaf :clown:

Geplaatst:

Zijn ze ook los te koop :? ? want ik zoek er al een tijdje naar.

Ik wil alleen maat K-DST :D:D Aan de andere vindt ik niet zo veel aan.

:cya:

Na een lange tijd te zoeken op internet en uit testen, heb ik eindelijk gevonden hoe je alle liedjes kan beluisteren. Je hebt wel 600MB schijfruimte voor al de muziek nodig, maar daarmee heb je ook àlle liedjes in aparte file. Echter is het een .ogg extensie om af te spelen, en heb je >VLC Media Player< nodig. Hiermee kan je dit afspelen.

Zelf ken ik het ook net, en het werkt goed. Als je het hebt opgestart, moet je je installatie-directory van San Andreas nemen, en een map waar de muziek komt te staan gesorteerd in mappen per radiostation, verder kan je het in de readme vinden, en de rest zul je zelf snel ondervinden.. (PC Only)

This program was made for just one purpose:

extracting music from radio stations of San Andreas (PC version only).

It uses the "Fire & Forget" ideology and is very easy to use.

Run it, select a destination folder for extracted tracks

and press the "Extract" button.

Program features:

-----------------

* Automatic search for stream files (in local folders and CD/DVD drives,

including virtual discs);

* The ability to select the destination folder for extracted tracks;

* Automatic moving of radio files to corresponding stations folders;

* Automatic renaming of tracks with proper names of songs and artists;

* Automatic merging of music chunks

(special options for DJ-style mixing are available);

* Automatic generation of WinAmp-compatible playlists (.m3u).

* Possibility to create one music file for each station.

What will you need?

-------------------

* A preferably untampered installation of GTA: San Andreas

(PC version only);

* Approx. 600 Mb of free space on your hard drive;

* A player capable of playing back OGG Vorbis music files.

Tip: Om het gemakkelijk te maken doe je bij het openen van het eerste .ogg-bestand 'Rechtermuisknop'-->Openen met-->Programma kiezen-->Selecteer programma in lijst-->VLC Media Player en daar vink je 'Deze toepassing altijd openen met dit programma' aan en het is geflikt. :)

>Download<

Veel luisterplezier ! :cya:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

THX :)

hoe denk jij dat de muziekbestanden in GTA SA zijn verwerkt? Ik denk dat ze gewoon in een file zitten met een link naar een webpge...

//oftopic

Kan ik ze bij VC wel vinden? VOnd het een beetje flauw om nóg een topic te starten alleen dan voor VC

Met Winamp kan je ook .ogg bestanden openen, dus je kan VLC of Winamp gebruiken, met Winamp kan je zelf ook nog allemaal skins instaleren [ik heb een Vice City skin] EDIT: voor het extracten kan je Winamp niet gebruiken.

---

Oke over de radiostations deze zijn verpakt in .adf bestanden, hiervoor is een progamma die zet omzet naar .mp3, je hebt dus 1 mp3 bestand met daarin 1 radiostation. Het progammatje kan je hier downloaden. [Je moet je wel even inloggen of registreren, probeer het eerst eens met de inlognaam en wachtwoord van dit forum]

Als je het progamma opstart wijst het zich vanzelf wel, het is niet erg lastig.

---

Als je hem toch per mp3 apart wilt hebben kan je op Free Record Shop.nl de hele OST box downloaden [Wel tegen de winkel prijs] Je kan ze daar per radiostation of in 1 keer downloaden. Als je hem gewoon wilt kopen moet je hier kijken, gewoon kopen is leuker dan legaal downloaden want nu heb je nog een mooi bakje etc erbij.

Veel plezier en succes ermee.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Zijn ze ook los te koop :? ? want ik zoek er al een tijdje naar.

Ik wil alleen maat K-DST :D:D Aan de andere vindt ik niet zo veel aan.

IK Quote mezelf maar :puh:

maar hebben jullie mijn vraag wel gezien? :engel: Ik wil graag Alleen K-DST KOPEN dus CD en als we ook over VC beginen is alleen V-Rock ook per CD te koop ergens?

(Want ik ga natuurlijk geen nieuw topic starten voor een klein vraagje :D )

Geplaatst:

Sorry ik had je vraag over het hoofd gezien, je kan K-DST niet apart kopen, als je die hele radiozender wilt hebben zal je de box van 45 euro moeten kopen.

V-Rock kan je ook niet apart kopen, je kan hem wel legaal downloaden, namelijk hier, het kost natuurlijk wel geld. Als je er niet voor wilt betalen kan je natuurlijk het progamma dat ik in de vorige post heb aangegeven gebruiken, desnoods kan je die dan ook nog op cd zetten.

Geplaatst:
Sorry ik had je vraag over het hoofd gezien, je kan K-DST niet apart kopen, als je die hele radiozender wilt hebben zal je de box van 45 euro moeten kopen.

V-Rock kan je ook niet apart kopen, je kan hem wel legaal downloaden, namelijk hier, het kost natuurlijk wel geld. Als je er niet voor wilt betalen kan je natuurlijk het progamma dat ik in de vorige post heb aangegeven gebruiken, desnoods kan je die dan ook nog op cd zetten.

*Bump*

Ik heb eens liggen te googlen en toen kwam ik dit tegen: GTA Vice City OST Volume 1 : V-Rock

Mijn vraag:

Is dit betouwbaar :?

En kan iemand de verzend kosten naar Nederland ondekken :cab: ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...