Swiggers Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 ik heb nu zonet de trein missie gehaald!!! ben over nieuw begonnenn vanwege perongeluk een riot cheat als je de treinmissie start dan moet je van big smoke naar het naar het station je moet op een motor en dan proberen de mensen er af te schieten ( dat is hartstikke moeilijk) ik heb zonet een trucje bedacht *als de trein vertrekt stap je van de motot af! * doe de code ( rocketman) dan krijg je een jatpack * je vliegt op de trein en schiet de 3 mensen dood * je gaat weer naar big smoke want die staat nog te wachten op het station ( als je met je jatpack naar de terein vliegt dan staat er met een blauw pijltje op je radar dat je big smoke moet ophalen ( niet doen!!!)...ga gewoon de mensen dood schieten! en daarna weer naar big smoke je stapt op de motor en rijdt naar big smoke's huis .....( MISSION PASSED) als je op de trein bent om de mensen er af te schieten ....( schiet ze gauw dood ) want er komt een brug en dan val je er af....... ik hoop datt jullie er wat aan hebben! ( tenminste ik wel) veel succes ......
megamaggot Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 het is wel een goede oplossing als het echt niet lukt,maar er zijn mensen die niet cheaten en zullen dit dus niet gebruiken.maar wel goed gevonden hoor,swiggers greetz,MM
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dit was al bekend . Hier is namelijk al een topic over aangemaakt. Daar werd deze link gegeven om hem te doen.
DenkaanHenk Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Het lukt niet eens hoor. Als je weg vliegt bij Big Smoke dan mag je niet ver vliegen een klein stukje maar. Dan heb je mission failed.
Donwell Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Nee hoor, dat is niet zo! Vraag SummerBase maar eens, die had het ook op zo'n manier gedaan.
Recommended Posts