Jump to content

Missie: Hulp Gevraagd: Messen Rhym Book

Dj Ferry

Recommended Posts

Na het dansen van ( oc ) Krijg ik deze missie om met messen de guards te killen en dan het Rhym book mee te nemen, dat is in een huis op een berg.

De eerste 3 guards lukt me wel, maar dan: Kom je bij een bar en daarnaast zit een kamer en dan lukt het mij niet meer,

Moet je nou de Barkeeper die er achter staat ook Vermoorden? of kan je eerst beter iemand anders vermoorden?

Moet ik langs de bar gaan, of de andere hoek?

Of heeft iemand enige tips hoe ik het verder red?

Harstikke bedankt alvast!

Delen op andere websites

Door de hele kamer , bukken doorheen lopen , eerst langs de bar en daarna langs dat menneke wat zit te spelen op een spelcomputer , daarna kom je in een gang en ben je slechts nog maar 1 gang verwijderd van het boekje , Daarna kun je gewoon zwaar geschut nemen en elke guard doorzeven met kogels

Delen op andere websites

Het is me net gelukt op het nippertje.. Maar ik heb nog een vraag zal wel een echte noob vraag zijn maar toch:

Waar kan ik wapens halen? er staat wel een icoontje met een pistool maar als ik daar heen ga zie ik geen winkel, aleen een binnenstuk met 1 wapen.

Misschien kijk ik verkeerd, of moet ik heel erg anders zijn.. weet iemand hier het antwoord op?

Delen op andere websites

Het is me net gelukt op het nippertje.. Maar ik heb nog een vraag zal wel een echte noob vraag zijn maar toch:

Waar kan ik wapens halen? er staat wel een icoontje met een pistool maar als ik daar heen ga zie ik geen winkel, aleen een binnenstuk met 1 wapen.

Misschien kijk ik verkeerd, of moet ik heel erg anders zijn.. weet iemand hier het antwoord op?

Je kunt pas later in het spel wapens kopen tot dan zul je het met dat ding moeten doen

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...