Apple-Mac Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hallo, mensen. Ik zit hier met een rare fout. Ik doe mijn mp3 speler aan (en hij gaat niej aan) Ik heb elke batterij (die vol zijn) geprobeerd. Nu steek ik hem in mijn pc. Mijn pc zegt, dat de bestanden beschadigd zijn. Maar de schijf zelf, is nog wel te lezen door mijn pc. Nu lees ik de handleiding van m'n mp3 speler. Daarin stata vermeld, dat ik dan de schijf moet formateren. Ik doe dat, maar schijn bedriegt. Hij doet het nog niet Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt voor de hulp! Reageren
ikt Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Heb je harde schijf MP3? Is hij gevallen? Kun je de bestanden zien? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) 1: Ja (o.a.) 2: Nee. 3: Nee. (De mp3 speler gaat niet eens aan, en op de computer krijg ik meldingen dat de bestanden beschadigd zijn) Bewerkt: 22 juli 2006 door Apple-Mac Reageren
ikt Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik raad dit niet aan, maar zo heeft mijn vader de MP3 van een nichtje gerepareerd: Haal hem uit elkaar, geef lichte tikjes aan de harde schijf. Zet hem weer aan. Herhaal dit tot hij het weer doet. Maar dit raad ik niet aan! Reageren
rems GTA Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Als er nog garantie op zit, kun je hem terug brengen met bon en al! Mischien krijg je dan een nieuwe! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Er zit geen garantie meer op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.