Jowx Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Gaat Apple toch de Gaming-industrie in? Er bestonden al lange tijd geruchten dat Apple, bekend van de uiterst populaire iPod, de gaming-industrie zou betreden. Zo waren er geruchten dat Apple zelfs Nintendo wou overnemen en een samenwerking met Sony aan zou willen gaan. Dit alles ontkende Apple natuurlijk zelf en na verloop van tijd werd het weer stil. De site MacRumors heeft echter gemeld dat Apple wel bezig is met de gaming-industrie. Volgens de site zouden de nieuwste generatie iPod’s klassieke Nintendo-games bevatten, zoals Mario en Donkey Kong. Geen grote stap in de gaming-industrie maar wel een grote stap voor Apple. Misschien ziet Apple dit als een begin om de gamebizz écht binnen te treden. Let wel, het gaat hier nog om geruchten en we weten het pas zeker als Apple deze geruchten heeft bevestigd. Bron: GameZ -------------------------------------------------- Bewerkt: 21 juli 2006 door Jowx Reageren
M.Gordon Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Als ze nintendo overkopen en ze gaan samen werken met sony dan is het dus: Sony - Apple - Nintendo vs Microsoft Dan wordt de Microsoft dik geownd Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik had vroeger een apple en daar kon ik ook spellen op spelen, ik heb daar bijvoorbeeld heel vaak Age of Empires 2 op gespeeld. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik had vroeger een apple en daar kon ik ook spellen op spelen, ik heb daar bijvoorbeeld heel vaak Age of Empires 2 op gespeeld. Ik snap je bericht niet, Je hebt vroeger op een Apple PC Age of Empires gespeeld alleen wat heeft dat met Apple en Games te maken? Age of Empires is van Ensemble Studios in samenwerking met Microsoft. Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Omdat er heel weinig spellen zijn voor Apple computers. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Omdat er heel weinig spellen zijn voor Apple computers. Gast, weet je uberhaupt waar je het over hebt ? Apple PC's draaien op Macintosh (Mac), Apple zelf produceert geen Games... Weet alleen niet welke games er allemaal draaien op Mac, aangezien ik XP heb... Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Heb ik gezegd dat apple games maakt?..... nee. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Omdat er heel weinig spellen zijn voor Apple computers. Wat wil je hiermee precies zeggen dan ? Reageren
LBG Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Laat maar je snapt het toch niet. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Omdat er heel weinig spellen zijn voor Apple computers. Wat wil je hiermee precies zeggen dan ? CenMan bedoelt dat de meeste spelen niet worden ondersteunt door een mac Daarom hebben de meeste mensen ook een windows Reageren
Yohan Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Laat maar je snapt het toch niet. Omdat er heel weinig spellen zijn voor Apple computers. Wat wil je hiermee precies zeggen dan ? CenMan bedoelt dat de meeste spelen niet worden ondersteunt door een mac Daarom hebben de meeste mensen ook een windows @ Cenman Dan is het de bedoeling dat je het mij even uitlegt toch? @ M. Gordon Dat weet ik niet zoals ik al zei, maar als jij het zegt zal t wel zo zijn toch.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.