Jozz Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) GTN FORUM, WORD LID AUB Hoj ik en peter99 zijn al een korte tijd met een TC mod bezig voor gta san andreas. Hij heet GTN (Grand Three Nations) Orange Pride. We werken met google sketchup en 3ds max 7. We hebben al een paar models en hier is de kaart (1 land is ongeveer net zo groot als 1 stad uit SA met natuur erom heen) hier een paar screens: Deel 1 van Het dorpje Waspik (hier wonen peter en ik, niet nagemaakt zoals het echt is, gewoon fantasie gebruiken) nog niet af, stadion is van iemand anders, ik heb hem zo veranderd dat het een voetbal finale stadion is. deel 2 van Waspik. Ook nog niet af. Peter zal zijn eigen screens posten. Wij hebben nodig[/size] Mensen om kleren enz te veranderen. En mensen die ook verstand hebben van moddelen. (meer komt er nog bij) Hoofdleider: Jozz. Leiders : Jozz en peter99. leden: sok Bewerkt: 25 juli 2006 door jozz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Misschien dat het handig is om eerst eens wat voorbeelden ingame te laten zien. Aangezien dit met SketchUp is gemaakt wil iedereen denk eerst zien dat jullie het goed ingame kunnen krijgen voordat ze deze mod gaan joinen (en nee nu zit ik niet te zaniken over dat SketchUp slecht is ik geef een tip!). Veel succes met deze mod . Reageren
kees1991 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 het siet er wel leuk uit hoor. en als jullie het ingame krijgen is het nog leuker. maar ik heb 1 vraag en 1 tip. eerst de vraag: op de kaart staat links onderaan een grijs dingetje en dan staat er helemaal onder aan: geen land. als het geen land is wat is het dan wel ?? en dan nu nog de tip: gebuik minder standaat textures uit skp. Reageren
Jozz Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) het siet er wel leuk uit hoor. en als jullie het ingame krijgen is het nog leuker.maar ik heb 1 vraag en 1 tip. eerst de vraag: op de kaart staat links onderaan een grijs dingetje en dan staat er helemaal onder aan: geen land. als het geen land is wat is het dan wel ?? en dan nu nog de tip: gebuik minder standaat textures uit skp. dat grijze land is een eiland, maar wat er gaat gebeuren verklap ik nog niet EDIT1 ben bezig aan de haven. EDIT2 info over de mod : Oranjerijk hoofdstad = Orange city Brazilinho hoofdstad = Cassilia Zamanie hoofdstad = Al-Koruma Edit3 ik heb perongeluk de haven niet opgeslagen :td: EDIT4 een brugju Bewerkt: 22 juli 2006 door jozz Reageren
peter99 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 voíla een brug , wel wat simpel Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 euuhm, volgens mij is dat de zelfde hoor die je net posten, je hebt hem al gepost Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 heb je nog andere models klaar dan? Reageren
sok Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) lid worden! lid worden! kan ik lid worden???? grt Sok Bewerkt: 24 juli 2006 door sok Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) mmmm, ik zal eens oveleggen met peter, Joris (sok, jaja ik ken hem hoor) Bewerkt: 24 juli 2006 door jozz Reageren
peter99 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 plaatjes van de dam zoals beloofd http://img364.imageshack.us/my.php?image=dam1gu1.jpg Reageren
Jozz Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) oja, ik en peter99 (kwam bij mij spele) hebben belsoten sok aan te nemen als lid van deze mod een gebouwtje, net gemodeld, die textures heb ik van internet maar ik weet niet meer welke site, dit is voor GTN EDIT 160 Een nieuw logo voor deze mod : Bewerkt: 25 juli 2006 door jozz Reageren
Jozz Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Artwork van deze mod :gtn orange pride inplaatsvan coca cola inplaatsvan nokia inplaatsvan puma Reageren
sok Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 ik zou mijn hotelletje (screens komen nog) wel ingame willen zetten maar ik weet niet waar ik dat kan leren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.