Wazuup Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Oke jongens, zo gaat het helemaal fout. Als jullie een TC mod willen maken met meerdere leden moeten dingen duidelijk zijn. Ten eerste moet je beginnnen met een eiland. Ik zie dat jullie een kaart hebben, maar dat is slechts een afbeelding. Dus maak in 3d een eiland en zet dat alvast ingame. Nu moet je je eiland verdelen onder de leden. Dit kan bijvoorbeeld via het lot systeem (iedereen zijn eigen kavel huren) of je zegt gewoon lid A heeft het linker deel, lid B heeft het midden en lid C heeft het rechter deel. Maak een download van het eiland ingame zodat ieder lid zijn models op het eiland kan mappen. De bestanden (ide/ipl, dff/txd/col) kunnen dan opgestuurd worden naar de leider die de bestanden orderd. @sok: Hier vind je een videotutorial over hoe je iets in SA zet. Mvg, Wazuup Reageren
Jozz Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ho ho, peter99 maakt de eilanden en volgens mij zijn ze bijna af. en wie zegt er dat we geen eiland aan het maken zijn? Reageren
peter99 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 heb jij toestemming om mee te doen??? Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) heb jij toestemming om mee te doen??? Ik neem aan dat je dat tegen mij hebt, en nee ik wil ook niet meedoen, ik probeer jullie alleen wat tips te geven hoe jullie orde op zaken kunnen brengen...maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd Bewerkt: 30 juli 2006 door Wazuup Reageren
Jozz Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) ten eerste nog bedankt voor de hulp en flikker eens een godverdommese kanker eind op maar we hadden al orde op zaken. ik weet niet hoe peter hier over denkt Bewerkt: 13 mei 2010 door Jozz Reageren
sok Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) bedankt voor de ingame-zet-uitleg das lol ik ben hoger geworden hoa zetten jullie da plaatje trouwens onderaan? met een bijlage? eigenlijk wel een goed idee: kavels verhuren... alleeen staat "verhuren" me niet zo aan (hou nie van geld uitgeven ) noem het maar kavels GRATIS verdelen. Bewerkt: 30 juli 2006 door sok Reageren
Jozz Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 dat staat in de balk bij bericht plaatsen : Afbeelding Invoegen. Reageren
Jozz Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ik wil nog even wat zeggen: ik zal zo snel moogelijk iets proberen ingame te zetten maar mijn Gta San Andreas doet het niet meer, dus ik moet daar nog voor zorgen. ps: er komen vandaag, morgen, overmorgen nieuwe models edit: Bewerkt: 4 augustus 2006 door jozz Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 jozz eff een vraag kan het dat jij moddels uit google eurth pakt ??? Reageren
Jozz Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) jozz eff een vraag kan het dat jij moddels uit google eurth pakt ??? nee, ik maak ze na bijna precies na van de echte models. die laatste heb ik zelf verzonnen daarom duurt het meestal wel ff voor ik een gebouw heb gemaakt en ik moet de textures ook nog ff goed zetten enz Bewerkt: 4 augustus 2006 door jozz Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ja hoor wie gelooft dat nu Reageren
Jozz Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ja hoor wie gelooft dat nu dan geloof je het nie, ik post het volgende gebouw met de echte en de nagemaakte edit: peter99 weet zeker dat ik gelijk heb aangezien wij samen ook veel models maken als hij bij mij is Bewerkt: 4 augustus 2006 door jozz Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ziet er goed uit die gebouwen alleen probeer wat vorm in te brengen zoals deuren en de ramen dieper maken enz.. want ik denk als ik dat ingame zie dan is het gewoon een grote blok met raam texture erop niet dat ik er veel verstand van heb hoor. :$ en wat is dat eigenlijk op die daken? dat lijkt net z,n plattegrond of hoort dat zo Reageren
SWYV Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 euhm hebben jullie wel goede ogen of toch niet http://img362.imageshack.us/img362/2516/6ftd1op0.png kijk naar voordeur, raam en garagepoort, garagepoort is zoooo enorm voor trucks als ik goed vergelijk met de voordeur :/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.