Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan het niet bewijzen hoor. maar het is gewoon wat ik DENK

die jozz die daunload volgens mij alles bij el kaar en maakt zelf ook nog een beetje.

want als ik dat stadion zie en die vila en dat vliegveld. en ik sie dan die andere huizjes. dan denk ik eigelijk dat het heel veel gewoon van het internet plukt.

maar ik kan het niet bewijzen. maar als je dit wel doet jozz dan souw ik daar maar s mee stopen want dat is echt niet cool. iemand anderz zijn eer te gaan.

zo was er laatst iemand die hat een tank gedaunload en gesecht dat hij die gemaakt had. toen heb ik hem er op betrapt secht die dat die het met een tut heeft gemaakt. maar datkan niet want er zijn maar heel erg wijnig tut voor skp en er is er echt geen ofer tanks.

en als je het echt self maakt dan leer je er ook het meest van en kun je van self net zo mooie models maaken. en anders sul je het mooit leeren.

maar ik seg niet dat die het doet. ik denk het aleen maar hoor.

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jozz

21

• sok

6

• peter99

5

• kees1991

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

die jozz die daunload volgens mij alles bij el kaar en maakt zelf ook nog een beetje.

want als ik dat stadion zie en die vila en dat vliegveld. en ik sie dan die andere huizjes. dan denk ik eigelijk dat het heel veel gewoon van het internet plukt.

maar ik kan het niet bewijzen. maar als je dit wel doet jozz dan souw ik daar maar s mee stopen want dat is echt niet cool. iemand anderz zijn eer te gaan.

zo was er laatst iemand die hat een tank gedaunload en gesecht dat hij die gemaakt had. toen heb ik hem er op betrapt secht die dat die het met een tut heeft gemaakt. maar datkan niet want er zijn maar heel erg wijnig tut voor skp en er is er echt geen ofer tanks.

en als je het echt self maakt dan leer je er ook het meest van en kun je van self net zo mooie models maaken. en anders sul je het mooit leeren.

ik download niet alles bij elkaar. dat stadion heb ik veranderd in een voetbalstadion.

Geplaatst:

Waarom loop je iedereen te beschuldigen zonder bewijs....

Boeit mij het wie je allemaal betrapt hebt zolang je geen bewijs hebt kan je niemand beschuldigen

En praat normaal nederlands

Geplaatst:
jha maar heb je dus niet zelf gemaakt.

alleen het stadion, niks anders hoor en er komt ook niks meer van anderen.

>>>>weer verder over de mod<<<< vandaag geen models, had ik geen tijd voor. offtopic: ging samen met mn broer en neef parkur doen in waspik(waar ik dus woon)

Geplaatst: (bewerkt)
En praat normaal nederlands

sory dat ik nog 1x oftopick ga maar hier wort ik nu echt zo sagerijnig van he.

ik heb laats nog in een topick vertelt hoe dit kwam. ik her er een heel topick ofer geschreefen en uitgelecht

en dat krijg ik weer zo K-U-T opmerking ga nu gvd eens eerst wat beter leesen jo en als je mijn sig heb gesien dan hat je daar al wel uit kunen aflijden warom. als je het nu nog niet snap dan moet je maar s op de link kliken en dan dat topick maar s door lezen :@

ik ik vint uwe post eigelijk gewoon totaal oferbodig. je laat aleen maar weten dat het je niks schrelen kan. wat maakt ons dat nu uit dat het u niks schelen kan ??

jozz

als je aleen dat stadion niet zelf gemaakt heb. dan vint ik het wel mooi gedaan hoor een aantal van die andere gebouwen.

kun je ze bugloos ingame setten ? dat zou helemaal mooi zijn. voor welke gta wort het eigelijk.

als het voor sa wort en je kunt geen models ingamesetten dan wil ik u daar wel bij helepen.

Bewerkt: door kees1991
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als je screens post die je in sketchup hebt gemaakt, wil ik je een paar tips geven hoe het er mooier uitziet:

1. Open het "View" menuutje en schakel via "Rendering" alle "Edges" uit. Open nu nog een keer het "View" menuutje, en schakel "Axes" uit en "Shadows" aan. Nu ziet het er al stukken beter uit (naar mijn mening :)).

Geplaatst:
Ik wil wel meedoen met deze TC. :Y

Ik kan wel kleding aanpassen, maar niet al te professioneel ;)

JelleVD :cya:

ik vind het goed, als peter99 het ook goed vind dan doe je mee

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe post je die plaatjes ook alweer? ik heb het ooit wel geweten maar nu ben ik het vergeten (dat rijmt :D ) want ik heb nog een gebouw in mijn computertje maar ik weet nie wat ik ervan moet maken, misschien een hoteel maar goed, als ik em heb gepost kunnen jullie kiezen, want ik ben te lui voor die beslissing :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...