Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Hallo. Ik weet niet in welk mapje van GTA VC Xtreme Stunt Challenge 2 moet zetten. Kan iemand mij helpen? Gr. Tim. Reageren
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 --> Wrong forum Wat betekend dat? Reageren
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Kan iemand mij nu nog helpen? Reageren
Robienske Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 OK, wrong forum betekent dat je dit in het verkeerde forum gedeelte plaatst. Hiervoor moet je bij het modificatie forum zijn. Wil je ook niet dubbelposten aub. Je kan je berichten bewerken met het Edit-knopje. Verder kan ik je niet helpen. Misschien kan een admin of moderator deze topic verplaatsen. Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Omdat je het zo lief vraagt Reageren
Jarno Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Maare Timmyboy. PB maar Eclipse want die is de maker van de mod. DIe kan je het beste helpen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 check de readme die erbij zit hij is ook in het nederlands dus niet zeuren :lol: Reageren
X-TX Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik snap niet eens wat die vent bedoeld een mod plaatsen het woord " mod " is té algemeen je hebt zo veel mods en auto moet in gta3.img file een gebouw ergens tussen de .ipl bestanden wapens ook in gta3.img file zo kan je verder gaan een Eclipse heeft gelijk, de read me word niet niks voor niks gemaakt en voor als je niet weet wat het is read me betekend lees mij :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.