Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijstje moet ik niet meer invullen. We hebben afgesproken te battlen met onze huidige signatuur. Omdat ze bijna volledig op elkaar lijken maken we jullie het waarschijnlijk moeilijk. Ook zal ik na vanavond niet meer online zijn tot volgende week zaterdag. Ik ga namelijk op reis. Dus ik zal de uitslag niet meemaken. Goliat ik wens je veel succes. ;)

Matiscus:

matiscus_sig.jpg

Goliat:

hilary9rk.jpg

Stemmen kan beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem Matiscus

De achtergrond van Goliat vind ik te licht

Daarom komt bij Matiscus de ''angel'' beter uit.

EDIT: eerste stem!

Bewerkt: door KillerR
Geplaatst:

Ik stem op Goliat waarom:omdat matiscus veel te donker is en bij goliat zijn lettertype is heel mooi gedaan en de namen zijn in verschillende kleuren en bij matiscus is het eigelijk identiek de woorden dat vind ik niet zo goed :N Sorry Matiscus maar ik vind goliat gewoon zijn afbeelding beter gedaan ,No hart feelings :)

Geplaatst:

Ik stem op Matiscus.

De sig van Goliat vind ik ook te licht en de tekst is niet erg goed te lezen.

Geplaatst:

stem: Matiscus

die van Goliat is veels te licht en het geschrift is mooier

Geplaatst:

Ik stem ook op : Matiscus.

Die van Goliat is iets te licht vindt ik. Maar verder ook mooi. :)

Geplaatst:

Ook ik stem op Matiscus , vind die van Goliat iets te licht en daardoor zijn de letters wat minder goed te lezen.

Geplaatst:

Matiscus,

Dat ziet er weer eens fantastisch uit jongen, de render is perfect en de rtekst past er mooi bij, evenals de border.

Goliat,

Dat lichte geeft wel een mooi effect meteen het nadeel is is dat de text daardoor minder opvalt en zelfs ondeuidelijk is, wel een mooie border.

Stem: Matiscus

Geplaatst:

Stem - Goliat

Voor mij een hele snelle beslissing eigenlijk..

@Matiscus:

Ik vind de render er heel raar eruit zien, het lijkt wel of het hoofd van Hilary Duff een beetje uiteen wordt gezet. In ieder geval, ik vind het plaatje er niet goed uitzien. Alles is een beetje eentonig qua kleur er had wel iets meer pit ingemogen. Je bent een goede moderator Matiscus ;) alleen om dat hier in deze signature te melden vind ik er niet echt bijpassen. De kleur van de stroke vind ik weer wel een goede keuze (orange) alleen als je je signture wat lichter had gemaakt en er meer power in zat dan kwam het nog beter uit.

@Goliat:

Je signature heeft ten eerste een goede maat, klopt allemaal precies en het is niet vervelend om naar te kijken. Het lichte op de achtergrond heb je juist goed gedaan hierdoor komt de render ook goed naarvoren. Het licht onderaan de render is iets te sterk je ziet haast het truitje van Hilary Duff niet meer, het is te wit (eigenlijk gewoon wit). Tekst is een goede keuze, mooie lettertype ook, mischien kon het iets groter. Het licht wat op haar gezicht schijnt is gewoon erg goed, en dat maakt de render ook wat levendiger en komt het beter naarvoren. Het lijkt alsof het allemaal zo peacefully is vandaar ook dat "Angel" volgens mij.. Ook een orange border zie ik, ziet er goed uit omdat hij ook wat lichter is dan die van Matiscus. Dit heb je goed gedaan omdat de signature zelf ook licht is, als je een donkere border zou doen dan zag het er niet uit bij deze signature.

Geplaatst:

Ik stem op Goliat Die van hem is wat groter en lichter. En de grotte is al een voordeel voor deze signature. De lichte kleuren hebben ook een voordeel ze maken het niet te somber.

Geplaatst:

Ik vindt die van Goliat iets mooier dan die van Matiscus!

ze lijken eigenlijk heel veel op elkaar maar ik vindt dat lichtere effect beter passen!!

Vandaar de Stem op Goliat

Ik vindt ze allebij heel mooi gemaakt!!

Geplaatst:

ik stem op masticus, hij heeft hem veel mooier en hij heeft alles iets meer naar boven gehaald.

Geplaatst:

De laatste topic die afgehandeld moet worden. Helaas wordt er geen punt weggegeven want Matiscus is op vakantie en kon het daardoor niet melden. Morgen is hij ook niet terug dus te laat is hij zoiezo..

Winnaar Matiscus. :)

Verliezer Goliat. :-(

Topic closed. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...