WATTE Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Hee... Ik ben beland bij 2 missies met vliegtuigen, Dildo Dodo en Bombs Away, maar ik kan heel beroerd vliegen.... Zou iemand voor mij deze 2 missies kunnen klaren? Alvast bedankt, WATTE! GTAVCsf4.b Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Mission Passed: Bombs Away Ik heb de missie zonder cheats of mods uitgespeeld, als beloning heb je $2000,- verdiend. Mission Passed: Dildo Dodo Ik heb deze missie ook zonder cheats of mods uitgespeeld ook hiervoor heb je $2000,- verdiend. -------- Ik weet dat je nieuw bent, maar als je vervolgens een missie niet kunt halen kan je hem het beste in het Savegame aanvraag topic plaatsen. Nog veel plezier en succes bij het spelen van GTA Vice City. Bewerkt: 22 juli 2006 door Typhoon Reageren
WATTE Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Dankje, bij mij is het: ik ga omhoog, ik ga omlaag, ik ben dood... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.