Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dit is een politie versie van de Patriot die ik kortgeleden gemaakt heb als vervanging voor de Ranger.

wielen zijn van de Rancher, de meeste andere politiedingen die erop zitten ook.

hij heeft ook uitlaten onder de auto.

er zijn 3 versies ingame: eentje zonder iets, eentje met rollbar en mistlampen op de grille, en eentje met rollbar en mistlampen op het dak.

de wielen zijn zo breed omdat ie nog de standaard handling line heeft van de Ranger. ik vond het mooier zo, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen die te vervangen door die van de Patriot.

plaatjes:

gallery76in9.th.jpg

gallery79zf5.th.jpg

gallery78qm8.th.jpg

gallery83zr5.th.jpg

gallery84uh6.th.jpg

gallery87iz7.th.jpg

copcarruoe2.th.jpg

download het Hier

Bewerkt: door Timpo
Geplaatst:
:klap::klap: Gaaf, kom op met die link, ik wil hem! Echt goed, ik vond die rancher altijd al zo goed rijden! KUTGW :klap::klap:
Geplaatst:

ik heb de downloadlink toegevoegd, maar ik geloof dat de bestanden daar eerst nog goedgekeurd moeten worden. duurt niet zo lang denk ik.

Geplaatst:

Kon je hem niet beter via Rapidshire doen? Je verwijst nu ook eigenlijk ook naar een andere GTA site, en is dat niet eigenlijk reclame maken voor concurentie? En bij die download staat ook van dat er nog geen te downloaden bestanden zijn, wat ik ook nog al raar vind. Maar hopenlijk staan ze er snel.

Nickonly

Geplaatst:

oh. nou het was niet bedoeld als reclame hoor, ik vind het gewoon een makkelijke site, ik heb het niet zo op rapidshare. het zou er straks moeten staan, het wordt nog goedgekeurd ofzo.

Goed gedaan! Installeer hem direct, ik vind die Rancher altijd al zo klote rijden!

Ehm... Ik kan hem er niet downloaden? Er staat geen download link?

Bewerkt: door TcT MafIosO

wist ik eigenlijk niet, als dat zo was. okee, dat van die forums snap ik wel, maar andere sites, als dat zo is, wist ik niet.

de download werkt nu eindelijk, al vraag ik me wel af waarom het 2 volle dagen moest duren....

hebben jullie nog suggesties voor op de Patriot? wapens of dergelijke in de achterbak en zo.....

is er trouwens ook nog interesse voor een dergelijke mod voor de normale patriot? (ik bedoel de Patriot als een normale auto met kleuren en zo waar iedereen in rijdt en dat ie ook de TransFender in kan)

gallery646zy.th.jpg

Bewerkt: door Timpo
  • 2 weken later...
Geplaatst:

mwa, het is wel de eerste waar ik ooit aan begonnen ben, als je het veranderen van bestandjes als carmods en carcols.dat niet meerekent. maar ik heb hem toen nooit helemaal goed gekregen en nu kon ik het wel.

ik heb de Patriot nu ook als FBI auto met achterin wat wapens en andere spullen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...