Jump to content

night vision

Recommended Posts

Geplaatst:

heej ik heb het spel laatst uit gespeeld en nu kwam ik op zo'n berg bij mijn vlieg veld weer night vision tegen die je ook bij een legermissie moest gebruiken. alleen nu staat hij op hittegevoellige camera en die kon je naar allerlei andere beelden zoals night vision veranderen (toch.....???).

weet iemand hoedit moet?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt die 2 dingen niet veranderen van stand, je hebt 2 van die dingen in de game: "Thermal Goggles" en "NightVison". Met "Thermal Goggles" kun je mensen op een afstand zien, omdat de mensen als rood worden gezien. Dus je herkent de mensen. En in het donker kun je nightvision kijken, dan heb je een soort groen dagligt. Als je hittegevoelig wilt kijken, dan moet je niet de nightvision doen. Wil je in het donker als soort van dagligt kijken, dan moet je de nightvision gebruiken.

Hier heb je 2 plaatjes daarvan, thnx to Wauzie.

"Thermal Goggles":

Sa_weap_engogles.gif

"Nightvison":

Image:Sa_weap_nightvision.gif

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
heej ik heb het spel laatst uit gespeeld en nu kwam ik op zo'n berg bij mijn vlieg veld weer night vision tegen die je ook bij een legermissie moest gebruiken. alleen nu staat hij op hittegevoellige camera en die kon je naar allerlei andere beelden zoals night vision veranderen (toch.....???).

weet iemand hoedit moet?

Je haalt denk ik Thermal Goggles en de Nightvision door elkaar. De Thermal Goggles is de hiitegevoelige, de naam zegt het al Thermal; temperatuur. En de Nightvision zorgt ervoor dat je in het donker kan kijken, je krijgt dan een groen beeld. Hier 2 screens van WikiGTA:

Thermal Goggles

Sa_weap_engogles.gif

Nightvision

Sa_weap_nightvision.gif

Klik >hier< voor de vindplaats van de Thermal Goggles!

Klik >hier< voor de vindplaats van de Nightvision!

Geplaatst:

Je kan ze niet van functie veranderen. Zoals de anderen al gezegd hebben, zijn er maar 2 soorten, screens zijn al laten zien. Dus als je Night Vission hebt, kun je niet overschakelen naar Thermal, alleen als je de Thermal tegenkomt en hem dan verwisselt, als je begrijpt wat ik bedoel.

bij elk bericht is het deja vu idereen legt steets het zelvde uit :bonk:

>>> Door Dizzee: Stop aub met zulke spam-posts te plaatsen<<<

Bewerkt: door Dizzee

Goeie post :muur::ch:

Dit komt doordat er meer mensen kunnen bezig zijn met antwoord geven terwijl ze niet weten dat een ander met de zelfde post bezig is.

ASPHALT :cya:

>>> Door Dizzee: Reageer hier ook alsjeblieft niet op, daar is de crew voor...<<<

Srry ik zal het niet meer doen ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Hey allemaal maar volgens mij heb ik een keer in RC zero shop die nightvision gepakt ik weet niet meer zeker

:?

ja,niray10 ik heb eens op een screen gezien dat daar de een of andere vision ligt alleen vindt ik hem zelf niet.op de screen ligt hij in een hoekje.

op wikigta staat volgens mij deze vision niet maar op stuckgamer wel.

greetz,MM :cya:

EDIT:mischien kan iemand een PM sturen naar joriz of hij de kaart van de vision even kan bijwerken.

Bewerkt: door megamaggot
Geplaatst:
ik weet ook zeker dat 1 van de 2 in het huis van maddogg ligt

Ja dit is de Night Vision ik heb deze al gemeld in het "Foutje gevonden" topic van het WIKIGTA subforum ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...