Daan Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik heb nu 23 missie's gedaan, en ik wil toch echt een keer in San Fierro zonder problemen te krijgen, hoelang duurt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinosan Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ja wil ik ook wel weten.... Unlock je trouwens in een keer alle staten of steeds weer 1 voor 1.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 28 missies, dat was bij se7en wel zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 28 ? van een bepaald persoon of gewoon willekeurig ps: de quad en de combine zijn die allbei te vinden in san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 28 ja, nadat je Samuel J Jackson hielp in de berg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 28 ? van een bepaald persoon of gewoon willekeurigps: de quad en de combine zijn die allbei te vinden in san fierro De quad in Los Santos ook ... Iig, ik was ong. na 28 missies volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 waar staat die quad dan in los santos? zeker helemaal in het noorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 de quad in los santos , ben nog geen spoor tegengekomen van de quad waar staat ie ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Huh ik heb nog nergens een Quad gezien in Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik ok niet en waar in hemelsnaam is de tram? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 San Fierro.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik kwam de quad tegen in de bergen op een boerderij B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 In Los Santos staat er echt geen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 In Los Santos staat er echt geen hoor Niet lullen, San Andreas Boy heeft gelijk. Hij staat op een gigantische boerderij in LOS SANTOS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 nee ik ook niet,kan iemand het ff op de map aanwijzen waar de quad ongeveer staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.