Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Ergens rechtsbovenin LS meen ik. Gewoon door de bossen rijden, naar die kleine dorpjes. En geloof me, ik heb niet op een zwijn met 4 wielen gereden! :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 (bewerkt) *********** Oke dan ga ik nu even kijken Bewerkt: 29 oktober 2004 door tim13 Reageren
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 eindelijk zit ik in san fierro!! ik had net zo'n stro balen maker moeten jatten maar de grote stad san fierro is bij mij nog licht wit op de kaart, kan je er wel dan naar toe?? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Bah ik kan wel al naar san fierro toe maar ik ben nu met zoeen crackhoer alllerlei dingen aan t overvallen <_< Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Die heet carlina. Ik denk van GTA3. De bitch die je in het begin neerschoot en werkt voor de Columbianen. Postaldude Reageren
Trax Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Die heet carlina.Ik denk van GTA3. De bitch die je in het begin neerschoot en werkt voor de Columbianen. Postaldude Catalina. Wordt in het begin je vriendin, maar ze peert em weer. Reageren
kiter Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Halle. Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang. LaetRZ Kiter Reageren
Spacecraft Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Op de boerderij op de Bleuberry Ackres staat de Quad Reageren
Colleke Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 28 ? van een bepaald persoon of gewoon willekeurigps: de quad en de combine zijn die allbei te vinden in san fierro Welke gasten moet je zeker uitspelen voor naar "San Fierro te kunnen Reageren
Colleke Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik heb nu 23 missie's gedaan, en ik wil toch echt een keer in San Fierro zonder problemen te krijgen, hoelang duurt dat? Welke gasten moet je uitspelen om naar San Fierro te kunnen Reageren
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Halle.Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang. LaetRZ Kiter hoe moet je dan het vliegveld binnen in san fierro??? :blink: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Je moet gewoon alles doen wat je kunt doen, dan kom je vanzelf tijdens een missie in San Fierro. Na 28 missies geloof ik. Reageren
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Halle.Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang. LaetRZ Kiter hoe moet je dan het vliegveld binnen in san fierro??? :blink: Gewoon bij zo'n hek een wagen neerzetten op die wagen gaan staan en dan op die muur klimmen en dan een vliegtuig zoeken! Reageren
Scott16 Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 hebben jullie die quad nu al gevonde? want hij s er echt ,volgens mij sttat er ook nog een tractor op die boerderij alleen weet je waar ik zo erg van baal.... IK HEB GEEN MEMORY CARD :angry: nu moet k steeds alles overnieuw doen maar k ga er denk k morgen eentje kope en dan kan k ook lekker saven :lol: Reageren
Smooth Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Je moet ze idd gewoon allemaal doen. Dan komen op een gegeven moment die missie's met die hippie...na die laatste van hem waarbij je zijn wietplantage moet torchen mag je voor het eerst naar San Fierro(in een flowerpower busje <_< ). Volgens mij is die missie met die harvester (de stro-balen machine zoals jij het noemt )nog daarvoor. Die quad ben ik nu al op verschillende plekken tegenkomen; staat er bijvoorbeeld ook eentje bij een houten brug ergens in het verre zuidwesten. Dirtracers zijn ook wel relaxt btw . Bewerkt: 31 oktober 2004 door Smooth Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.