Jump to content

San Fierro


Daan

Recommended Posts

Halle.

Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang.

LaetRZ Kiter

Link to comment
Delen op andere websites

Halle.

Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang.

LaetRZ Kiter

hoe moet je dan het vliegveld binnen in san fierro??? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Halle.

Je kan redelijk snel op SAN FIERRO komen. Maar van san fierro naar LAS VENTURAS gaat moeilijker. Als je in SAN FIERRO bent moet je naar het vliegveld gan en dan een tickte kopen($500) dan ga je naar LOS SANTOS airport en kan ej als je vliegt(sorrt boeiing 747)er uit springen en dan ga je met de parachuit pas wel op dat je neit in het water komt is namelijk niet zo leuk ver zwemmen duurt lang.

LaetRZ Kiter

hoe moet je dan het vliegveld binnen in san fierro??? :blink:

Gewoon bij zo'n hek een wagen neerzetten op die wagen gaan staan en dan op die muur klimmen en dan een vliegtuig zoeken!

Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie die quad nu al gevonde?

want hij s er echt ,volgens mij sttat er ook nog een tractor op die boerderij

alleen weet je waar ik zo erg van baal....

IK HEB GEEN MEMORY CARD :angry:

nu moet k steeds alles overnieuw doen

maar k ga er denk k morgen eentje kope en dan kan k ook lekker saven

:lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ze idd gewoon allemaal doen. Dan komen op een gegeven moment die missie's met die hippie...na die laatste van hem waarbij je zijn wietplantage moet torchen mag je voor het eerst naar San Fierro(in een flowerpower busje <_< ). Volgens mij is die missie met die harvester (de stro-balen machine zoals jij het noemt ;) )nog daarvoor.

Die quad ben ik nu al op verschillende plekken tegenkomen; staat er bijvoorbeeld ook eentje bij een houten brug ergens in het verre zuidwesten. Dirtracers zijn ook wel relaxt btw :puh:.

Bewerkt: door Smooth
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...