Pete-R Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik heb niks gevonden wat op dit probleem leek, en ik wist ook niet goed waar ik dit moest posten. Ik ben nu bij de missie Stowaway. Maar, ik heb een heel raar probleem het vliegtuig is veel en veel te snel. Ik kan er niet eens bij in de buurt komen. Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods geinstalleerd, ik heb alleen één keer een geld trainer gebruikt. Ik heb er een filmpje van gemaakt zodat het wat duidelijker is. Klik Hier Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Tsja.....veel mensen hebben er problemen mee . Het lijkt ook alsof het vliegtuig te snel is maar als je keurig rechts langs de mannetjes rijdt en aerodynamisch blijft zitten op de motor moet ie echt wel lukken hoor....en anders roep je maar even, dan doe ik hem wel voor je..... Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Nee, het ligt niet aan mij. Het ligt gewoon aan mijn spel. Ik heb het spel op de Ps2 ook en daar is hij velen malen langzamer. Maar, ik ga proberen de handling aan te passen van de Andromade. Morgenavond zeg ik of het is gelukt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Zet eens al de grafische instellingen op minimum en de frame limiter off. Dit kan helpne om net snel genoeg te zijn. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik geloof best dat het een fout kan zijn want ik haal het zelfs zonder dat ik op een aerodynamische mannier op de motor zit . Dat weet ik uit de tijd (wouw nu klink ik als een bejaarde ) dat ik Cheate, toen was ik nog dom en snapte er niet veel van en dus ook niet met die aerodynamische houding. Nu ben ik verstandiger en weet er veel meer van en cheat niet meer. ASPHALT Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb de handling aangepast. Maar, vooralsnog lukt het niet. Ik begin wel opnieuw, want mijn savegame door iemand anders laten doen vind ik niet leuk. Enige andere ideeén stel ik zeer op prijs. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb de handling aangepast. Maar, vooralsnog lukt het niet. Ik begin wel opnieuw, want mijn savegame door iemand anders laten doen vind ik niet leuk. Enige andere ideeén stel ik zeer op prijs. De vraag is alleen, of het wel lukt als je opnieuw begint. Aangezien het misschien aan je computer ligt, kamp je dan waarschijnlijk met hetzelfde probleem. Wat je kunt doen, is hier je savegame plaatsen. Dan kijk ik even of ik hem kan halen. Als het bij mij dan ook zo gek gaat, dan betekent dat dat er iets fout is in je savegame. Zo niet, dan is het aan jou om te bepalen of je toch overnieuw wilt beginnen, of dat je wilt dat ik even deze missie voor je haal! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Of probeer even een andere savegame, als het wel op die savegame lukt, dan weetje dat je het wel kan, maar niet op je eigen savegame lukt. Dus kun je het beste overnieuw beginnen. Pete-R, het is misschien wel ee nstomme oplossing, maar je kunt het altijd proberen. Dit is eigenlijk de belangrijkste tip: Druk op pijltje naar voren, dan gaat CJ over zijn stuur leunen. Wat je ook moet doen is links van die eerste auto gaan die helemaal rechts staat. Rijd het poppetje niet dood, maar ga er omheen tussen die auto's door. En dan pijltje naarvoren. Ontwijk die barrels (vaten) en ga naast de ingang rijden. Naja, ik zal je niet langer ophouden. Probeer eens de missie Stowaway van deze savegame. Als dat lukt, dan moet je overnieuw beginnen. Veel succes jongen! -- BIj deze wou ik ook even de groetjes aan BaasB doen, hij wou weten waarom ik die savegame lijst nodig had. Doei baasBart! Reageren
Goliat Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ten eerste, hier heb je een filmpje die laat zien hoe je de missie moet doen: -Google Video Filmpje- Daarnaast is het logisch dat het geen zin heeft om de handling van de andromada aan te passen omdat de snelheid anders is dan wanneer je zelf in de andromada vliegt. Het is eigenlijk een soort van cutscene maar om dat helemaal uit te gaan leggen is niet nodig. Wat je veel beter kan doen is mocht het na het filmpje nog niet lukken, is het aanpassen van de handling van de motor. Je rijdt dan in een PCJ 600 dus verander zijn regel in de handling.cfg voor de regel van een NGR 500. Ik kan me niet voor stellen dat het hierna niet lukt, succes ermee. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik denk dat je per ongeluk de riot cheat hebt gebruikt want in jouw filmpje vliegt die andromada meteen weg na de cutscene en hij hoort eerst een seconde stil te staan Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) * * Dit heb ik gedaan, maar het wil nogsteeds niet lukken. Mijn computer moet het overigens makkelijk aan kunnen aangezien hij nu 1 maand oud is en het nieuwste van het nieuwste erop zit. * * Mijn computer moet het makkelijk aan kunnen aangezien hij nu 1 maand oud is en het nieuwste van het nieuwste erop zit. * * Ik heb de savegame geprobeert, maar ik krijg een error bij het laden. Terwijl ik geen mods geinstalleerd heb. * * Ik heb de handling van de PCJ600 aangepast. * * Ik heb geen codes gebruikt, alleen een geld trainer. Edit: De cd is niet beschadigd. En iedereen bedankt dat ze me zo helpen. Bewerkt: 22 juli 2006 door Pete-R Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien is het makkelijk om je Save-Game eens Up te Loaden zodat iemand kan kijken of hij/zij het probleem ook heeft. ASPHALT Reageren
Pete-R Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ok, ik heb mijn save game geupload nu nog wachten op mensen die het voor mij willen proberen. GTASAsf1.b Edit: Ik heb mijn spel ook al opnieuw geinstalleerd, ook geen succes. Bewerkt: 23 juli 2006 door Pete-R Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik probeer hem gelijk voor je ... EDIT: hij doet het gewoon, ik speel hem wel even uit, kan jij beslissen. @ Lance Dance: ik heb geupgrate naar V2, en daar deed hij het gewoon . Stowaway gehaald, hij zit in de bijlage. Beloning: $20.000 Ik weet niet of je hem wilt, maar he is yours . Bewerkt: 23 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Bij mij doet je savegame het niet eens en ik heb een clean v1 gebruik je geen n00bmode ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.