Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de handling aangepast. Maar, vooralsnog lukt het niet. Ik begin wel opnieuw, want mijn savegame door iemand anders laten doen vind ik niet leuk. Enige andere ideeén stel ik zeer op prijs.

De vraag is alleen, of het wel lukt als je opnieuw begint. Aangezien het misschien aan je computer ligt, kamp je dan waarschijnlijk met hetzelfde probleem.

Wat je kunt doen, is hier je savegame plaatsen. Dan kijk ik even of ik hem kan halen. Als het bij mij dan ook zo gek gaat, dan betekent dat dat er iets fout is in je savegame.

Zo niet, dan is het aan jou om te bepalen of je toch overnieuw wilt beginnen, of dat je wilt dat ik even deze missie voor je haal!

Groetjes, Dutchy3010

volgens mij heb jij niet het hele topic gelezen wand hij zij dat die het op de ps2 had en hij had geen zin om het zowiezo door iemand anders te laten doen :bonk::cab:

Geplaatst:
volgens mij heb jij niet het hele topic gelezen wand hij zij dat die het op de ps2 had en hij had geen zin om het zowiezo door iemand anders te laten doen :bonk::cab:

Nee, volgens mij heb JIJ niet het hele topic goed gelezen, want er staat dat hij het spel óók op de PS2 heeft. Dit ging dus wel degelijk om zijn PC-spel. En de optie die Dutchy geeft is helemaal niet zo gek. Als het ons met zijn save-game wél lukt om de missie te halen ligt het aan zijn spel zelf namelijk en zal het opnieuw installeren van SA de truc moeten doen. Lukt het ons ook niet, dan ligt het aan de save-game en dán zal hij helaas opnieuw moeten beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de handling aangepast. Maar, vooralsnog lukt het niet. Ik begin wel opnieuw, want mijn savegame door iemand anders laten doen vind ik niet leuk. Enige andere ideeén stel ik zeer op prijs.

De vraag is alleen, of het wel lukt als je opnieuw begint. Aangezien het misschien aan je computer ligt, kamp je dan waarschijnlijk met hetzelfde probleem.

Wat je kunt doen, is hier je savegame plaatsen. Dan kijk ik even of ik hem kan halen. Als het bij mij dan ook zo gek gaat, dan betekent dat dat er iets fout is in je savegame.

Zo niet, dan is het aan jou om te bepalen of je toch overnieuw wilt beginnen, of dat je wilt dat ik even deze missie voor je haal!

Groetjes, Dutchy3010

Ten eerste, hij heeft nergens gezegd dat hij dit probleem voor de ps2 had.

Ten tweede, het was de bedoeling dat hij zelf nog kon kiezen. Zodat we wisten of het aan zijn pc lag of niet. Ik dacht, als ik nou toch bezig ben, kan ik hem ook wel gewoon halen. Dan kan hij zelf kiezen of hij hem wilt hebben of niet. Die 2 minuten extra werk om hem helemaal uit te spelen is ook geen moeite ;).

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Even voor het geval dat je 'm beslist zelf wil doen, wat je min of meer al aangaf.

Ik had hier laatst een discussie met Ruurd31 op MSN over, zowel hij als ik hebben dat vliegtuig met 2 vingers in de neus kunnen halen zonder gedoe van snel op pijltje naarboven te klikken e.d. Dus niet eens op volle snelheid.

Wij denken nu dat het gewoon per GTA San Andreas bepaald is en dat er dus een aantal zijn waar gewoon de bug inzit die de Andromada in de missie Stowaway veel te hard laat rijden. (je bent namelijk niet de eerste met dit probleem) Mischien is het een foutje, maar mischien is het ook wel om te pesten.. :clown:

Ik denk nu dus dat het kan helpen om je GTA San Andreas te upgraden met de no-more-hot-coffee-patch.

Naast dat deze patch ervoor zorgd dat de Hot Coffee Mod wordt geblokkeerd, is het ook zo dat het een aantal bugs verhelpt, waarvan mischien ook deze maar dat weet ik niet zeker.

Probeer het gewoon zou ik zeggen, na alles wat je al geprobeerd hebt, heb je toch niets meer te verliezen.

De patch is trouwens onbruikbaar bij een on-originele .exe van San Andreas en bij versie 2.0.

Als ook dit niet werkt dan zou ik gewoon de save-game van Dutchy3010 gebruiken en gewoon lekker doorgamen.

Ik heb vandaag heel de dag van alles geprobeerd. Ik heb Gta Sa opnieuw geïnstalleerd voor de tweede keer. Mijn Gta San Andreas is versie 2.0. En aangezien de patch niet werkt bij versie 2.0 heb ik mijn Gta van versie 2.0 terug laten lopen naar versie 1.0 (met de v1patch). Toen deed heel mijn spel het niet meer. Ik heb aan de handling zitten kloten (alweer). Ik heb nu alles geprobeerd. Maar, ik heb besloten maar gewooon de save game van Dutchy 3010 te gebruiken. Ik ga hem nu proberen.

Bewerkt: door Pete-R

Maar waarom plaats je hem dan niet hier? :? Dan kan ik of iemand anders even kijken of het inderdaad aan het spel ligt. ;)

@ Bericht hieronder: Oja sorry, je hebt inderdaad gelijk. Ik had er overheen gekeken.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Ik hem hier hier al geplaatst. Enalaatste post van pagina 1. Maar, het is gelukt ik speel nou verder met het spel van Dutchy3010. Echt heel erg bedankt. Ik kan eindelijk weer verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...