Froop Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Met zwarte achtergrond ter verduidelijking: Borders sucken. Bewerkt: 22 juli 2006 door Froop Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Doe er een zwarte om Hij is wel mooi moet ik zeggen,Met die golvende bewegingen Reageren
Froop Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Dit soort abstracte sfeer zal erg verstoord worden door een border. Hier lijkt het beter, omdat de sig en de achtergrond totaal verschillen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Borders sucken niet, alleen passen ze inderdaad niet op zulk soort design. Ik zou het heel mooi gevonden hebben als je het in een LP zou kunnen uitgewerkt hebben, in een signature vind ik het wat te klein voor er echt wat van te vinden. Het is een aparte stijl, al is hij toch mooi. 7.8/10 Reageren
Froop Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien zal ik ooit eens zoiets in een LP doen. Bedankt voor de reacties. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 He Froop, Ziet er toch netjes uit, Kzie wel een filter er in verwerkt (even naam kwijt) maar ik vind het erg netjes staan, lijkt op iets uit de grond koment object. De kleuren zijn vrij standaard maar dat geeft toch een sfeer. Netjes 9,1/10 @ Froop's sig, Lawl die is goed. Reageren
Froop Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Het is volgens mij een ripple filter. Ik ben alleen nog ontevreden over de plek waar die uitkomt. Ik zal het daar nog wat zwarter maken en de smudge verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.