Dx11 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 kan je die olievlekken en spijkerstrips uit gta2 ook in gta3 krijgen? vast niet anders had ik het al wel geweten, slecht van R* als dit zo is zeg! Reageren
GTA GUY Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Voor zover ik weet is dit helaas niet mogelijk. Er zitten ook geen spijkerstrips in GTA 3. Wel in Vice City. Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Helaas kan dit niet in GTA3. Als je in VC 3 sterren hebt, dan gooit de politie spijkerstrippen over de straat uit. In SA heb je dit niet, maar in een missie moet je iemands banden lek maken d.m.v. spijkerstrips. Reageren
VforV Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 In GTA2 heb je mijnen en Olievlekken, maar geen spijkerstrips. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 In GTA2 heb je mijnen en Olievlekken, maar geen spijkerstrips. ja dat was een foutje, ik dacht terug aan gta2 en in mijn gedachte zag ik die olievlekken en dacht er was nog wat, maar het waren idd mijnen ipv spijkers haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.