jesse_gtalover Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Voor een gave sig doe ik een beroep op jullie! Type: Signature Stijl: Verwoesting Grootte: 500x150 Afbeelding: Plaatje En dan editen zodat de brug verwoest lijkt (hoop dat dit kan) Tekst: Jesse, Master of Destruction Rand: Zwart, 1 px Kleuren: Gelieve zoveel mogelijk het plaatje te gebruiken, verder: kies het zelf maar uit! Bewerkt: 23 juli 2006 door jesse_gtalover
jesse_gtalover Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Sorry voor dubbelpost, maar kan iemand aub mijn sig nog maken?? Ik bedoel het niet opdringerig, maar het lijkt me een gave sig om te hebbe!
Dizzee Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: jesse_gtaloverDeze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.----------------------------------------------------------------IMAGE INFORMATION [img=http://img220.imageshack.us/img220/5688/aanvraag1ob5.jpg] Grootte (in kB): 97.07 Grootte (in px): 500x 150----------------------------------------------------------------
Recommended Posts