Jump to content

geforce 6600

Recommended Posts

Geplaatst:

oiz,

ik ben van plan een msi geforce 6600 te kopen, zyn er mensen die deze kaart ook hebben?En wat vinden jullie van deze kaart?

thnx:)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een NVidia GeForce 6600 GT 128MB en hij speelt lekker, kan alle huidige games aan, MW speelt hij op het hoogst zonder vertraging.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik heb een GeForce 6600 256 MB, opzich wel een goed kaartje, maar ook weer niet een van de allerbeste. Zoals ikt al zegt, is een spel als Need for Speed: Most Wanted wel op hoog te spelen, en GTA:SA ook. Maar echt zware spellen zoals Oblivion, zul je maximaal ergens tussen medium en high kunnen spelen.

Geplaatst:

Mmm, ik had eerst een ATI Radeon 9800 PRO, maar die is kapot gegaan. Ik heb een nVidia GeForce 6600 GT gekocht en sindsdien doet SA het niet eens meer. Op zich wel een lekker kaartje, maar het is wel bale dat SA het niet meer doet. Ik klik op het .exe bestandje, hij geeft ff'tjes een zandloper weer en dan doet ie niks meer. :ch::ch::ch:

Mmm, ik had eerst een ATI Radeon 9800 PRO, maar die is kapot gegaan. Ik heb een nVidia GeForce 6600 GT gekocht en sindsdien doet SA het niet eens meer. Op zich wel een lekker kaartje, maar het is wel bale dat SA het niet meer doet. Ik klik op het .exe bestandje, hij geeft ff'tjes een zandloper weer en dan doet ie niks meer. :ch::ch::ch:

Heej Jesse, leef je ook weer? :puh:

Ik heb de XFX Nvidia Geforce 6600GT 128MB APG, er zijn natuurlijk betere kaarten, maar dit is een goede low-budget kaart met goede grafix.

Zeker een aanrader!

Bewerkt: door Johan O.
Geplaatst:
Ik heb een NVidia GeForce 6600 GT 128MB en hij speelt lekker, kan alle huidige games aan, MW speelt hij op het hoogst zonder vertraging.

Heb de zelfde, speel cod2 erop hoogste kwaliteit (directX 7). Speelt heerlijk. DirectX 9 kan hij niet aan, dan word hij te traag voro cod2. Je spel is dan een halve seconde langzamer, dus je beweegt nog wel smooth.

Geplaatst:
Heb de zelfde, speel cod2 erop hoogste kwaliteit (directX 7). Speelt heerlijk. DirectX 9 kan hij niet aan, dan word hij te traag voro cod2. Je spel is dan een halve seconde langzamer, dus je beweegt nog wel smooth.

Juist als je een videokaart uit die serie of hoger hebt moet je COD 2 met DirectX9 kunnen spelen, dus je zal wel wat verkeerde instellingen hebben gemaakt of de rest van je computer is niet echt goed. Anders zou je geen problemen moeten hebben om COD 2 op DirectX 9 te kunnen spelen.

Geplaatst:

Heej Jesse, leef je ook weer? :puh:

Ik heb de XFX Nvidia Geforce 6600GT 128MB APG, er zijn natuurlijk betere kaarten, maar dit is een goede low-budget kaart met goede grafix.

Zeker een aanrader!

Jup, ik leef weer!!! Opgestaan uit de dood, ik zal jullie allemaal tot zombies veranderen!!!LOL :schater::schater::bonk:

Ik heb precies dezelfde kaart als jij, Johan, en hij werkt goed. Maar ik kan San An wel op me moeders account spele! :bonk::bonk: Maar niet op me eige, dus das wel beetje bagger :ch::ch:

Jup, ik leef weer!!! Opgestaan uit de dood, ik zal jullie allemaal tot zombies veranderen!!!LOL :schater::schater::bonk:

:D

Ik heb precies dezelfde kaart als jij, Johan, en hij werkt goed. Maar ik kan San An wel op me moeders account spele! :bonk::bonk: Maar niet op me eige, dus das wel beetje bagger :ch::ch:

Dan heeft je account geen administratie-rechten. :-(

Moet je je mammie even vragen of ze dat instelt. :puh:

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

:D

Dan heeft je account geen administratie-rechten. :-(

Moet je je mammie even vragen of ze dat instelt. :puh:

Nou, eigenlijk hebben we bij mij thuis allemaal administratie-rechten.

Geplaatst:

Al geprobeerd GTA:SA opnieuw te installeren?

Ik heb trouwens Asus NVidia GeForce 6800 512 MB. Maar het aantal MB's maakt niet eens zoveel uit. Kloksnelheid en pipelines zijn belangrijk.

Maar als je echt alles op beste opties wilt spelen moet je eentje uit 7*** serie nemen.

Geplaatst:

niet altijd, die 6600 is een zeer goede videokaart, veel beter dan de 7300 maar minder als de 7600.

Geplaatst:

Juist als je een videokaart uit die serie of hoger hebt moet je COD 2 met DirectX9 kunnen spelen, dus je zal wel wat verkeerde instellingen hebben gemaakt of de rest van je computer is niet echt goed. Anders zou je geen problemen moeten hebben om COD 2 op DirectX 9 te kunnen spelen.

Ooh, dat wist ik niet. Mijn PC is zeker niet slecht (zover ik weet) dus ik denk dat de instellingen dan fout zijn.

Dan ga ik maar even kloten met die instellingen.

Bedankt voor het melden.

Geplaatst:
niet altijd, die 6600 is een zeer goede videokaart, veel beter dan de 7300 maar minder als de 7600.

De 7300 is beter als de 6600 hoor. Alleen de 6600GT is wel beter dan alle 7300 versies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...