Flotje Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ok, iemand moet ff mijn Gta rpg thread wissen want dat word niks... Ik ben dus bezig aan een magic mod. Hoever ik ben: - Een mananiveua heb je - Al je magische trukjes staan in een "Boekje" - Je kan een heal spreuk doen - Er is een firebal spreuk - Ik heb ideeen voor andere sterkere fireballs Wat ik nog nodig heb: Iemand die voor mij een coole wizardtower in elkaar wil zetten, en een tovenaar kan maken die als winkelier in die tower werkt. Als iemand erg orgineel is kan hij misschien proberen een vliegende bezemsteel te maken:*D Wat verder simpel te maken is voor mij is nog: Een teleporteer "spreuk" een autospawn spreuk En in die winkel kun je dan dus je mana level verhogen, je mana sneller laten herladen, nieuwe spreuken leren... Reageren
Miyamoto Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Dat is vreselijk moeilijk wat jij wilt proberen. Die wizard tower en vliegende bezemsteel gaan nog. En voor die autospawn en teleporteer spreuk zul je een trainer voor moeten vinden. Voor dat mana level en vuurbalbal spreuken weet ik geen oplossing. Misschien moet je een PM sturen naar een ervaren modder? Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 eemm.. ff 2 dingen he. 1: hij is een ervaren modder. 2: een mana level en vuurbal spreuk heeft die al secht die in de eerste post. Reageren
Flotje Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Klopt...... Ik zie dat veel mensen niet beseffen hoe cool Main.scm modden is!!!! Je kan gewoon alles!! Als deze mod klaar is, ga ik misschien toch nog overstappen naar Sa......... Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Klopt...... Ik zie dat veel mensen niet beseffen hoe cool Main.scm modden is!!!!Je kan gewoon alles!! Als deze mod klaar is, ga ik misschien toch nog overstappen naar Sa......... Het is alleen ontzettend tergend moeilijk. Heb je mischien een plaatje van die Wizard Tower, ik speel geen runescape enzo dus ik weet het niet. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) die wizart tower heb ik voor hem gemaakt. maar omdat het voor vc krijg ik het *** *** **** niet ingame. en hij kan zelf geen models ingame setten. dus dat gaat denk ik nog wel een probleempje worden. EDIT dit is hem. het zijn al txd dff en col bestanden dus hij hoeft aleen nog maar in gta VC geset te worden mischien dat iemand dit ff wil doen ?? http://rapidshare.de/files/28505985/toren.rar.html ik laat de link nog maar wel ff staan. maar er sitten nog wel een paar foudjes in bij het texture gedeelte. maar als iemand het model ingame heeft geste dan is het aleen nog maar een kwestie van de bestanden vervangen. ( Flotje: het is inderdaat wel een goet idee om ofer te stapen naar gta SA omdat bijna iedereen hier dat speelt dus je krijgt ook meer andacht voor uwe mods. + dat ik dan echt samen met u een mod kan maaken. omdat ik in gta SA wel models ingame kan setten.) EDIT hier is de schreen. hij is nu nog sonder textures omdat ik dit ff opniew ga doen omdat dat dus niet helemaal goet was gegaan. die paalen die je siet op de toren daar komt fuur op dit is makelijk te doen in moo mapper. maar dat kan ik self wel doen Bewerkt: 7 augustus 2006 door kees1991 Reageren
Puma Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 je zou een helikopter tot een bezemsteel kunnen omtoveren, met zo'n stuur erop ziet er wel grappig uit . Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 dat idee haden wij ook al bedacht hoor. (kijk maar in de eerste post) maar volopig licht dit stil. flotje is op vakantie. en als die terug komt gaat die waarschijnlijk gta sa halen. Reageren
teuntjuh Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Zal ie toch versie 1.0 moeten hebben wil ie hem modden. Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 hoeft niet want je kunt downgraden Reageren
mennotjeee Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ok, iemand moet ff mijn Gta rpg thread wissen want dat word niks...Ik ben dus bezig aan een magic mod. Hoever ik ben: - Een mananiveua heb je - Al je magische trukjes staan in een "Boekje" - Je kan een heal spreuk doen - Er is een firebal spreuk - Ik heb ideeen voor andere sterkere fireballs dsfdsfsdfsfsf Wat ik nog nodig heb: Iemand die voor mij een coole wizardtower in elkaar wil zetten, en een tovenaar kan maken die als winkelier in die tower werkt. Als iemand erg orgineel is kan hij misschien proberen een vliegende bezemsteel te maken:*D Wat verder simpel te maken is voor mij is nog: Een teleporteer "spreuk" een autospawn spreuk En in die winkel kun je dan dus je mana level verhogen, je mana sneller laten herladen, nieuwe spreuken leren... >>> Door GTA-Sheep: Ik zou het op prijs stellen als je volgende post iets zinvoller is en bovendien niet een topic bumpt van een half jaar<<< Reageren
ruttie Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 veel succes. ik speelde ook runescape tot ik deze site vond . ik hoop voor je dat het leuk word. PS: met wat voor soort programmaatje doe je dat???? Reageren
bramboy Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) ik ben kees1991 niet maar ik weet het wel het kan zijn skechup (er zijn veel van skechup, maar google skechup is geen oede want als je daar je mods maakt kan je ze niet exporteren naar 3dsmax/gmax voor kams scripts 3dsmax gmax Bewerkt: 2 maart 2007 door bramboy Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 jha ik ben zelf ook niet achterlijk hoor. ondertussen werk ik allang met 3ds9 en ben jij nu WEER dit topick aan the bumpen. laat dit topick met rust. post er niet meer want er word niet meer aan dit projeckt gewerkt !!! Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Met alle respect voor kees, maar ik ben gewoon een foutenfreak... Alez, de Engelse fouten versta ik nog, maar de Nederlandse... Excuseer me die wizart tower heb ik voor hem gemaakt. maar omdat het voor vc krijg ik het *** *** **** niet ingame.en hij kan zelf geen models ingame setten. dus dat gaat denk ik nog wel een probleempje worden. EDIT dit is hem. het zijn al txd dff en col bestanden dus hij hoeft aleen nog maar in gta VC geset te worden mischien dat iemand dit ff wil doen ?? http://rapidshare.de/files/28505985/toren.rar.html ik laat de link nog maar wel ff staan. maar er sitten nog wel een paar foudjes in bij het texture gedeelte. maar als iemand het model ingame heeft geste dan is het aleen nog maar een kwestie van de bestanden vervangen. ( Flotje: het is inderdaat wel een goet idee om ofer te stapen naar gta SA omdat bijna iedereen hier dat speelt dus je krijgt ook meer andacht voor uwe mods. + dat ik dan echt samen met u een mod kan maaken. omdat ik in gta SA wel models ingame kan setten.) EDIT hier is de schreen. hij is nu nog sonder textures omdat ik dit ff opniew ga doen omdat dat dus niet helemaal goet was gegaan. die paalen die je siet op de toren daar komt fuur op dit is makelijk te doen in moo mapper. maar dat kan ik self wel doen Bewerkt: 13 april 2007 door ICE-Spirit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.