Jump to content

Nieuwe pc voor mijn pa

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Mij Pa's pc heeft zijn beste tijd gehad en is dus kaduk :puh: maar goed hij wil dus nu een goed werkende pc hebben maar niet voor boven de 500 euro, hebben jullie advies voor wat voor pc hij het beste kan nemen?

Alvast Bedankt :cya:

Geplaatst:

Het hangt er natuurlijk vanaf, wat doet je pa met zijn pc.

Als het alleen surfen en tekstverwerking is, kan je misschien voor 450 euro wel een redelijke pc vinden. Toch raad ik je aan om dan een laptop te pakken, lijkt me misschien handiger. :)

Geplaatst:

Hij gebruikt hem voornamelijk om te internetten mailen ect. en voor veel foto's en bastanden :Y

Geplaatst:

Dus over het algemeen niet zo een zware dingen, je kan best kijken voor een harde schijf van 80 tot 100 GB, wilt hij er wat muziek en veel foto's op zetten.

Voor de rest lijkt me een laptop geschikter, natuurlijk moet hij dit zelf weten. Je woont in Nederland, daar weet ik niet echt winkels. Maar ik zou gewoon een goedkope,standaard pc kopen, of indien gewenst een laptop. Graphicse kaart moet niet zwaar zijn, het moederbord ook niet. Alleen als je echt veel foto's erop wilt een grote harde schijf natuurlijk. Je kan ook het oude scherm,toetsenbord en muis gebruiken, zodat je goedkoper uitkomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...