Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Hoe kun je schieten op de motors? Ik heb het een keer gelezen in de missie Nine's and AK's, in zo'n zwart schermpje. Maar het is me nog nooit gelukt! Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Je hebt hier een Tec9, een MicroMP5 of een MP5 voor nodig. Als je op een motor rijdt kun je hetzelfde schieten als in een auto. Dus opzij kijken en dan op de schietknop drukken. Ook kun je gewoon schieten door op de Ctrl knop te drukken (op de pc) Richten is hierbij niet echt mogelijk. Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ja, dat snap ik. Maar in die missie heb ik gelezen dat je met een pistool op een motor kan schieten, hoe doe je dat? Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Jammer... i.i.g. bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik weet niet dat je cheat, maar als je wel even deze cheat kunt proberen, dan kun je van de moter afschieten. Ik ehb het zelf ook eens geprobeert en volgens mij, wat ik niet zeker weet kun je dan met alle wapens van de moter schieten en je kunt rijden, je hebt een richter in beeld. Net zoals een politie agent in San Andreas. PC: OUIQDMW PS2: Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle Reageren
cactusdildo Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 en de cheat voor de xbox,a.u.b. Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 en de cheat voor de xbox,a.u.b. Zoals er op Wikigta staat: Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik gebruik geen cheats, ik heb er dus niks aan. Toch bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.