Natasja24 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik ben bezig met die grote cabbie voor fares te halen.Maar nu heb ik 51 er staat toch tot 50? Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Je hebt met 50 fares gehaald wat je moet halen. (dit hoeft niet achter elkaar). Je kunt zolang doorgaan als je zelf wil, er komt wel een melding zodra je stopt en je hebt de 50 of meer gehaald. Dus bij 50 heb je er genoeg voor de 100%. Ik geloof dat je bij vigilante ook door kan gaan zover je wilt, maar daar hoef je maar tot level 12. Bewerkt: 22 juli 2006 door HerrieM Reageren
Natasja24 Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 oke bedankt dus nu heb ik er dan genoeg voor 100% en ik kan ook gewoon saven dan blijft dat staan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 oke bedankt dus nu heb ik er dan genoeg voor 100% en ik kan ook gewoon saven dan blijft dat staan? Ja dat kan gewoon Reageren
Natasja24 Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 en dan nog 1 vraag.Wanneer kan je ook alweer die import en export doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) en dan nog 1 vraag.Wanneer kan je ook alweer die import en export doen? Ik geloof dat je hier Wang Cars voor nodig hebt. Bij Wang Cars heb je 4 missies en na de missie Custom Fast Track kun je volgens mij beginnen met de import en export. Zo ziet Wang Cars eruit van de buitenkant, je moet hem kopen net zo als de vliegschool Klikken voor een vergroting En ik heb voor de zekerheid nog een kaartje voor je gemaakt, mocht je hem niet vinden: Klikken voor een vergroting Bewerkt: 22 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 en dan nog 1 vraag.Wanneer kan je ook alweer die import en export doen? Dat kan nadat je de missies van Wang Cars hebt behaald. Die missies worden beschikbaar nadat je Wang Cars hebt gekocht. Dat kan pas nadat je alle San Fierro missies hebt uitgespeeld, en de autoschool hebt behaald. Klik hier voor meer informatie over Import en Export! Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Dit kan zodra je Wang Cars hebt gekocht, en dan na de missie Customs Fast Track. Wang Cars kun je pas kopen zodra je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gedaan, dit is de laatste missie van San Fierro. Ook moet je de Driving School hebben gedaan. Veel Succes! TcT MaFioSo PS: Dubbelposten is niet toegestaan! Edit de volgende keer je vorige post. EDIT: -Matthijs- en Dutchy3010 waren me voor! Bewerkt: 22 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Natasja24 Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Dit kan zodra je Wang Cars hebt gekocht, en dan na de missie Customs Fast Track.Wang Cars kun je pas kopen zodra je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gedaan, dit is de laatste missie van San Fierro. Ook moet je de Driving School hebben gedaan. Veel Succes! TcT MaFioSo PS: Dubbelposten is niet toegestaan! Edit de volgende keer je vorige post. EDIT: -Matthijs- en Dutchy3010 waren me voor! sorry was ik vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.