jojogta3 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik heb cheats echt waaar ik gebruik ze zelf ook oude vicecity armor cheat en dan krijg je: geld health en armor en de politie code is nog het zelfde als bij vice city en de wapen codes zijn ook hetzelfde en hij is t******ring leuk de meeste mensen denken ik kan nog niet in een dodo maar dat kan wel pak een auto en klim over het muurtje van de vliegschool en daar staat een dodo in het midden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik heb nog geen 1 keertje gecheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIE Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 (bewerkt) Als je nog iets verder door loopt na de Dodo staat er ook een straal vliegtuig!!! Bewerkt: 29 oktober 2004 door PIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Cheaten is niet leuk, zo kan je het spel niet uitspelen. Voor de cheats ga je naar www.gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Idd Cheaten is niet leuk, behalve als je het spel al uitgespeeld heb, anders kan je over een uur al zeggen van: ik heb SA uitgespeeld en dat is idd niet leuk. Ik cheat pas als ik het spel al uitgespeeld heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik ga als ik deze 100% heb een nieuwe game starten en daarmee cheaten denk ik ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.