Jump to content

plattegrond nodig


~Lance Vance

Recommended Posts

Aangezien je aangemeerd ligt bij de gele stip, neem ik aan dat hij land op de landingsbaan met de rode cirkel. Ik heb het zelf nooit meegemaakt dat hij ergens landde (komt misschien door het feit dat ik de missie 1 keer heb gedaan en dat hij meteen is gelukt) .

lancedancekaartcw9.th.jpg

Veel Geluk! :cya:

TcT MaFioSo

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet bij die aangegeven boei gaan staan, die staat op het kaartje aangegeven met een gele stip. Op de steiger waar je de boot moest pakken lag een bazooka, die moet je ook pakken. Zodra je bij de boei ligt, ga dan met de neus van de boot richting landingsbaan staan, druk op f of enter en ga op het achterdek staan. Wacht totdat de Dodo eraan komt en knal hem dan neer.

Link to comment
Delen op andere websites

thanx het is al gelukt het vliegtuig land inderdaad op de landingsbaan aan de kant waar jij met je boot aankomt, maar de missie faalt pas als hij aan het einde van de landingsbaan is, dus ik ging in het midden staan ervan en toen boem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lance Dance, ik weet niet precies wat je bedoeling is, maar je had de missie S.A.M ook al aangevraagd in het Savegame Aanvraag Topic en daar heb ik 'm al voor je gehaald: *KLIK*.

Maar misschien wil je de missie ook wel zelf halen; in dat geval heb ik wel een aantal tips waardoor de missie wat makkelijker wordt:

Aan het begin van de missie moet je de Yakuza Stinger pakken die onderaan de lift bij de construction site van Staunton Island staat. Rijd met deze auto zo snel mogelijk naar de plaats waar de boot ligt die je moet pakken. Stap in de boot, vaar naar de aangegeven boei. Stop daar niet, maar vaar door en meer aan bij de landingsbaan. Stap nu uit de boot, en schiet met je sniper de Colombian Cartels neer. Loop naar de dichtsbijzijnde Cartel Cruiser en stap in, nadat je de Cartels dood hebt geschoten. Rijd met de Cartel Cruiser een stuk over de landingsbaan, dan zul je zien dat er nog meer Cartels staan. Schiet ook deze neer; als je dit allemaal in een redelijk hoog tempo hebt weten te doen, komt nu het vliegtuig er pas aan. Schiet deze met een Rocket Launcher uit de lucht en pak de pakketjes SPANK die eruit zijn gevallen. Je hebt nu 4 sterren politie achter je aan, dus stap in je Cartel Cruiser en rijd naar de dichtsbijzijnde Pay 'N Spray. Nu ben je de politie kwijt en kun je rustig de missie halen.

Veel succes! ;)

Edit: Te laat...:clown:

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Lance Dance, ik weet niet precies wat je bedoeling is, maar je had de missie S.A.M ook al aangevraagd in het Savegame Aanvraag Topic en daar heb ik 'm al voor je gehaald: *KLIK*.

Maar misschien wil je de missie ook wel zelf halen; in dat geval heb ik wel een aantal tips waardoor de missie wat makkelijker wordt:

Aan het begin van de missie moet je de Yakuza Stinger pakken die onderaan de lift bij de construction site van Staunton Island staat. Rijd met deze auto zo snel mogelijk naar de plaats waar de boot ligt die je moet pakken. Stap in de boot, vaar naar de aangegeven boei. Stop daar niet, maar vaar door en meer aan bij de landingsbaan. Stap nu uit de boot, en schiet met je sniper de Colombian Cartels neer. Loop naar de dichtsbijzijnde Cartel Cruiser en stap in, nadat je de Cartels dood hebt geschoten. Rijd met de Cartel Cruiser een stuk over de landingsbaan, dan zul je zien dat er nog meer Cartels staan. Schiet ook deze neer; als je dit allemaal in een redelijk hoog tempo hebt weten te doen, komt nu het vliegtuig er pas aan. Schiet deze met een Rocket Launcher uit de lucht en pak de pakketjes SPANK die eruit zijn gevallen. Je hebt nu 4 sterren politie achter je aan, dus stap in je Cartel Cruiser en rijd naar de dichtsbijzijnde Pay 'N Spray. Nu ben je de politie kwijt en kun je rustig de missie halen.

Veel succes! ;)

Edit: Te laat...:clown:

Ik wou hem inderdaad zelf halen, ik vroeg voor een savegame voor als het echt niet wilde lukken maar ik snapte steeds niet waarom de missie mislukte :puh:

In ieder geval bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...