Bling Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik denk iets met Death kan dat ? Als je hiermee naar de naam van het nummer uit dat filmpje vraagt, dan is dit het antwoord: Rob Dougan - Clubbed To Death. Met dat woordje "Death" zat je dus inderdaad al in de goede richting. Reageren
tjoef Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) Ik zoek het beginlied van de film 'Reanaissance Man'. Het is een ietwat retrolied met een kerel die zo soms "funky, funky' zegt, tijdens het lied Thanks! @BigStijn: Dat is 'em Thnk you! Bewerkt: 2 april 2008 door tjoef Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik zoek het beginlied van de film 'Reanaissance Man'. Het is een ietwat retrolied met een kerel die zo soms "funky, funky' zegt, tijdens het lied Thanks! Mmm, ik denk dat dit toch US3 met Cantaloop is, er word een paar keer Funky, funky in gezegt. Aldus: Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 yoo tjappies & chickies, heb echt een track gevonden, genieten! t nummer begint op 1.30 Youtube link zieke shit! wie kan me vertellen hoe t heet? later! Reageren
mixie100 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Reageren
Berrus Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Weet je de gerne wel? En is het een man of vrouw? Het stukje komt me wel bekend voor namelijk Reageren
mixie100 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Weet je de gerne wel? En is het een man of vrouw? Het stukje komt me wel bekend voor namelijk Genre : geen idee en het is een vrouw dacht ik Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Je bedoeld vast: Keep on rising van Ian Carey Feat. Michelle Shellers Link nummer: Youtube link Bewerkt: 3 april 2008 door Global Reageren
mixie100 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Je bedoeld vast: Keep on rising van Ian Carey Feat. Michelle Shellers Link nummer: Youtube link Ja die hartelik bedankt Reageren
mixie100 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Het hey Korte vraag hoe heet dit leidje ik ken maar stukje sonngtest en dat gaat zo : Ridee Keep on riding. ik weet het het is niet veel. Je bedoeld vast: Keep on rising van Ian Carey Feat. Michelle Shellers Link nummer: Youtube link Ja die hartelik bedankt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 (bewerkt) EDIT: Heb nu eindelijk de reclame zelf gevonden (bleek van bacardi te zijn en niet rexona wat ik dacht), zoek nu alleen nog maar de titel. Clip: Alvast bedankt, Gta-killer Bewerkt: 4 april 2008 door Gta-killer Reageren
BaasB Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Euj, Ik zoek ook weer een liedje... Een nogal kinderachtig maar wel grappig liedje, heb ik vaak gehoord op die afscheidsfeesten van groep 8. Het genre, tja, ik weet niet precies hoe het heet... Het klinkt een beetje als van die blije disco muziek (net zoals bijvoorbeeld ). De tekst gaat als volgt (heel kinderachtig, ik weet het ): ''Kun jij springen met je handjes in de lucht?'' ''Ja dat kan ik, ja dat kan ik wel.'' en in het refrein iets als: ''Oh Billie Billie Billie oh Billie Billie Billie oh! (kom op jongens, springen!!)''. Voor de rest herinner ik me er niet echt meer iets van, ik hoop dat dit genoeg informatie voor jullie is. Een kinderachtig blij soort van disconummer dus. En degene die zingt heeft een beetje een Belgisch accent geloof ik. Alvast bedankt! Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 EDIT:Heb nu eindelijk de reclame zelf gevonden (bleek van bacardi te zijn en niet rexona wat ik dacht), zoek nu alleen nog maar de titel. Clip: Alvast bedankt, Gta-killer De Bacardi Mojito Song van Andrew Feltenstein. Origineel heet Stomphall Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) De Bacardi Mojito Song van Andrew Feltenstein. Origineel heet Stomphall Dankje Tom , kon hem maar niet vinden. En BaasB heb je al geprobeert stukjes tekst waarvan je zeker weet dat ze kloppen tussen " tekens in google te zetten en dan kijken of de songtekst wordt gevonden? Werkt meestal wel als je de tekst kent en het lied is redelijk popupair (populair genoeg dat songtekst op internet komt) Bewerkt: 4 april 2008 door Gta-killer Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Hoe heet het liedje die van Rush Hour 2 wanneer Cutter 'doodgaat' en jackie chan dan in de auto zit en dat liedje hoor je dan in de auto Het is weil van P-Diddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.