Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe heet het liedje die van Rush Hour 2 wanneer Cutter 'doodgaat' en jackie chan dan in de auto zit en dat liedje hoor je dan in de auto Het is weil van P-Diddy

Je bedoeld I'll Be Missing You/ Every Breath You Take van P. Diddy, hier even het liedje:

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:

Yep,Thanx ik was er al een maand op zoek naar gegaan op limewire maar zonder resultaat.

Thanx.

Greetzzz Don Stracci :sigaar:

Geplaatst:

Hey, ik wil graag weten hoe dat liedje heet van Stan en Kyle in South Park als ze voor het eerst Guitar Hero gaan spelen.

Greetzzz Don Stracci

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zoek de naam van een liedje hier is de site http://www.youtube.com/watch?v=RhmdsaaIF4A als hij in de auto stapt begint het liedje. je kan mee ok e-mailen naar damien_verhoeks1 (at) hotmail DOT com alvast bedankt :tu:

Ik denk dat het Teenagers is van My Chemical Romance.

Edit: Zie pas twee dagen later dat Sandra me voor was. :$

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Hey, ik wil graag weten hoe dat liedje heet van Stan en Kyle in South Park als ze voor het eerst Guitar Hero gaan spelen.

Greetzzz Don Stracci

Ik weet het niet zeker, want het is een tijd geleden dat ik die aflevering gezien heb. Het nummer Carry on my wayward son van Kansas was wel een van de nummers die centraal stond, maar of dat het nummer is wat ze speelden bij de eerste keer weet ik niet.

Greetzzz Don Stracci

Ik heb de aflevering maar half gezien.

Ik weet wel dat Kyle aan het eind in een kroeg zat en op "I remeber you" van Skidrow speelde toen hij ruzie had met Stan.

Maar weet niet of dat hetzelfde nummer is als in het begin van de aflevering want, nogmaals, heb hem niet helemaal gezien.

Edit:

Via Wikipedia het onderstaande lijstje van nummers die in die aflevering voorbij komen:

"Carry On Wayward Son" by Kansas[3]*

"Surrender" by Cheap Trick[4]*

"I Wanna Be Sedated" by The Ramones*

"John the Fisherman" by Primus[4]*

"Pretty Vacant" by Sex Pistols[5]

"Cherry Pie" by Warrant*

"Every Rose Has Its Thorn" by Poison[5]

"Video Prick" by Deep Wound[5]

"Woman" by Wolfmother[6]*

"I Remember You" by Skid Row[5]

"Jordan" by Buckethead*

"Pure Hate" by Poison Idea[5]

Bewerkt: door Berrus
Geplaatst:

Ik zoek 3 liedjes;

-Het liedje in dit filmpje.

-Bij The Soul Show op volgens mij Radio Veronica hier je altijd bij die aankondiging daarvan:

'Baby, everything is allright, (en dan komt nog 'it is the Soul Show with Ferry Maas).' Maar dit is afgeleid van een ander echt bestaand nummer, weet iemand welke ik bedoel?

-Het derde nummer wat ik zocht word gebruikt in de Lays reclame. Iets met 'It's my love, it's your love?'

Ik zoek een nummer, wat ongeveer 2 jaar bestaat of langer, die gezongen word door 2 mannen (clip speelt zich af in een soort disco) beetje russisch accent, refrein:

''Thylie give me just a chance we can al the dance''

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...